אם BlackBerry Messenger, iMessage כמו גם את זה פשוט לא חותכים את זה עבורך, או הרבה יותר סביר שאתה דואג פיתרון חוצה פלטפורמות, ואז זה נכון שאתה לא קצר באלטרנטיבות. WhatsApp כבר מזמן היה אחד המקדמים במרחב, כמו גם עם גוגל שיחות כמו גם אחרים שכבר כבר בשוק עמוס בהדרגה, מי צריך אחר?

סמסונג הביאה גרסה משלה של צ’אט חוצה פלטפורמות לטבלה לפני זמן מה, שנקראה צ’אטון, עם אנדרואיד, iOS כמו גם גרסאות BlackBerry המוצעות להורדה. אם היית פרטני של Windows Phone 7, היה לך מזל. לאחר שהבטיחה גרסת WP7 של צ’אטון, סמסונג סיפקה כעת את ערבות זו על ידי הפיכת האפליקציה המוצעת לסמארטפונים המריצה את מערכת ההפעלה הניידת החדשה ביותר של מיקרוסופט.

בכל הנוגע ליישומי צ’אט חוצה פלטפורמות, המספק של סמסונג אכן לפחות מתפקד תוספות מרתקות אחת או שתיים עם דפי פרופיל, הודעות מונפשות כמו גם צ’אט קבוצתי את כל התכונות שהן אינטגראליות בדיוק כיצד סמסונג מפרסמת את התוכנה שלה.

לא משנה כמה בדיוק השירות הגדול, לגרום לאנשים לעבור לשירות העברת הודעות מיידי חדש היא בדרך כלל משימה כמעט בלתי אפשרית. אלא אם כן יש תכונה אחת בולטת, להביא את כל הבית שלך כמו גם חברים טובים לעבור איתך יכול להיות קשה, פשוט תסתכל על הנסיבות שגוגל נמצאת עם Google+ כמו גם בפייסבוק, למשל.

עם זאת, כל סוג של אפליקציות נוספות של Windows Phone 7 הן אלוהות לפלטפורמה הקצרה באפליקציות בזמנים הטובים ביותר, כמו גם רבים הם בהחלט קצרים בדוגמאות באיכות גבוהה. התוספת של צ’אטון של סמסונג בהחלט מסייעת לספק לבעלי Windows Phone 7 דרך חדשה לאינטראקציה עם האייפון שלהם, כמו גם לאנדרואיד שיש חברים.

הדחיפה של מיקרוסופט להביא מעצבים על סיפונה עם Windows Phone 7 התערערה עד כה, כמו גם עם נוקיה שהצטרפה לכוחות עם מערכת ההפעלה בהשראת המטרו, הדברים לא הלכו מצוינים בעקבות שיפור iOS כמו גם שליטת אנדרואיד. כפי שקורה בדרך כלל, Windows Phone 7 נפל בבעיה של גיל. היעדר אפליקציות מרמז על כך שאנשים אינם רוכשים מכשירים, כמו גם היעדר אנשים מרמזים כי מעצבים לא חושבים להכין אפליקציות. זה מעגל קסמים שמיקרוסופט צריכה לשבור, במוקדם ולא במאוחר.

הורד את Chaton עבור Windows Phone [Marketplace Link]

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של Windows Phone 7 שלנו כדי לבדוק הרבה יותר אפליקציות לסמארטפון Windows Phone 7 שלך.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *