אפל פרסמה עדכון חדש של קושחה 3A283 עבור AirPods ו- AirPods Pro, והוסיף שתי תכונות חדשות שהוכרזו במהלך אירוע WWDC ביוני. שתי התכונות ידרשו את iOS 14, עם שמע מרחבי (AirPods Pro בלבד) ומיתוג מכשירים אוטומטיים מחכים כעת לעדכון יתפעל למשתמשים במהלך השבועות הקרובים.

עדכון הקושחה החדש מרמז כי כל מי שמריץ את גרסאות הבטא של iOS 14 יכול כעת לקחת את התכונות החדשות לסיבוב.

הראשון, Audio Spatial, הוא עניין די גדול ויאפשר למשתמשים להתענג על שמע שמציב פריטי שמע מסוימים במרחב תלת ממדי על סמך המיקום שלהם על המסך. חשוב על זה כדולבי אטמוס, אבל עם זוג אוזניות במקום 43 ​​רמקולים המחוברים לצד הראש שלך.

שמע מרחבי עם מעקב ראש דינמי מביא את חווית תיאטרון הקולנוע בצורה הטובה ביותר ל- AirPods Pro שלך. על ידי יישום מסנני שמע כיווניים והתאמת עדינה של התדרים שכל אוזן מקבלת, שמע מרחבי יכול למקם צלילים כמעט בכל מקום בחלל, ויוצר חווית צליל היקפי עילית. בעזרת הגירוסקופ ומד האצה ב- AirPods Pro שלך ובאייפון שלך, שמע מרחבי עוקב אחר תנועת הראש כמו גם את המכשיר שלך, משווה את נתוני התנועה ואז מחדש מחדש את שדה הקול כך שהוא יישאר מעוגן למכשיר שלך אפילו כראשך נע.

אמנם תכונה זו זמינה רק למי שמשתמש ב- AirPods Pro, אך משתמשי AirPods יוכלו גם להתענג על מיתוג המכשירים האוטומטיים שהוא גם חלק מעדכון הקושחה הזה.

כאשר המופעל, המשתמשים יביאו ל- AirPods שלהם לעבור אוטומטית בין מכשירי אייפון, אייפדים, מקינטוש, שעוני אפל ואפילו נגיעות iPod כשישקן. המשתמשים לא יצטרכו להחליף פלטים באופן ידני. לפחות זו התוכנית. אנו נודיע לך כמה טוב זה עובד ברגע שלקחנו את זה לסיבוב בעצמנו.

יתכן שתרצה לבדוק:

iOS 14 GM הורד תאריך שחרור: הנה מתי לצפות לזמינותו

הורד: iOS 14 Beta 8 קישורי IPSW, קובץ פרופיל OTA ו- iPados 14 Beta 8 פורסם

הורד iOS 14 BETA 1 קישורי IPSW והתקין ב- iPhone 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, 7, Plus, 6S, iPad, iPod [הדרכה]

הורדה: iOS 13.7 קישורי IPSW סופיים, עדכון פרופיל OTA שוחרר עם התראות אוטומטיות של COVID-19

Jailbreak iOS 13.7 באמצעות Checkra1n, הנה כיצד לבצע [הדרכה]

שדרוג לאחור iOS 13.7 ל- iOS 13.6.1, הנה איך [הדרכה]

Apple View Ecg App Hack: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *