כחלק מהקורדן המספק עם כמה עיתונאים בוחרים, אפל הודיעה שהיא נמצאת בתהליך של חילוף יחד Mac Pro “מחשבה מחדש לחלוטין” שפותח כדי להחליף את הצילינדר “פח האשפה” הקיים שהוצג עוד בשנת 2013.

ראש מאמצי הפרסום של אפל, פיל שילר, דיבר בצורה מדהימה על תוכניות עתידיות, וודא כי החברה מבוססת קופרטינו נמצאת כיום בתהליך של “מחשבה מחדש לחלוטין על ה- Mac Pro” במטרה לשחרור פוטנציאלי לשנת 2018, אולם גם כן הודיעה באופן דומה גרסאות של Mac Pro הקיימות בינתיים כדי לשמור על מיקום השוק המקצוען.

העסקי מבוסס קופרטינו, כשהם מתרחקים מהפוטנציאל של Pros Prose New Mac Pros להגיע למערכת ארכיטוט לאחרונה. ”

הבליטה הזו רואה את העיצוב של 2,999 דולר מרובע ליבות עם AMD Firepro D300 GPU כפול עבר לסכום של 6 ליבות עם סך הכל עם D500 GPU כפול. אם זה לא מספיק מכשיר לכסף שלך, אפל גם מביאה את עיצוב ה- GPU הקיים של 6 ליבות AMD Firepro D500 GPU כמו מערכת GPU כפולה של 8 ליבות.

גרסת ה- MAC Pro המתקדמת השנייה עדיין מחזיקה תמורת 3,999 דולר ללא שינוי בתמחור.

עבור אלה שפשוט לא יכולים, או שלא, מביאים את עצמם לרכוש את העיצוב הקיים כאשר הוא מסיר כעת שהמערכת הולכת להיות מחופשת, אז אפל צפויה להודיע ​​על הקו בתפקיד פוטנציאלי לשחרור מחשבה מחדש לחלוטין של Mac Pro עם תצוגות מומחים ממותגות אפל נלוות, פוטנציאליות במהלך 2018:

באשר ל- Mac Pro, אנו נמצאים בתהליך של מה שאנו מתקשרים “מחשוב מחדש לחלוטין על ה- Mac Pro.” אנחנו עובדים על זה. יש לנו צוות שעובד על זה הכי טוב עכשיו, כמו גם שאנחנו רוצים לעצב אותו כדי להבטיח שנוכל לשמור עליו רענן עם שיפורים שגרתיים, כמו גם אנו מחויבים להפוך אותו לשולחן העבודה הגבוה ביותר שלנו, גבוה, עם תפוקה גבוהה מערכת, שפותחה עבור לקוחות המקצוענים התובעניים שלנו.

שילר אימת כי ה- Mac Pro החדש יפותח כמו גם נבנה כמערכת מודולרית ברכישה כדי לאפשר לעסק לשדרג ללא הרף, כמו גם להחיות את המגוון עם שיפורים כמו גם שדרוגי אלמנטים כדי לשמור על המערכת מודרנית. בתנאי שהאמת ש- MAC Pro הנוכחי הוצג עוד בשנת 2013, כמו גם הוענק למעשה את העמידה על שמריו מאז-מלבד הצהרת המפרט של היום-זה יתאים לשחרור במהלך השנה הקלנדרית הנוכחית, שלצערנו משהו שילר מסביר כבלתי אפשרי, ומציע כי “ייקח זמן רב יותר מהשנה הזו.”

ללא קשר לטווחי הזמן, Mac Pro חדש מגיע, כמו גם באופן אידיאלי הוא שמניח את היסודות לשדרוגים עקביים וארוכי טווח כמו גם לשיפורים.

(מקור: כדור אש נועז)

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

iOS 10.3.1 הערות שחרור / ChangeLog: הנה מה שהשתנה

כיצד לשדרג את iOS 10.3.1 / 10.3 באייפון או ב- iPad

הורד iOS 10.3.1 / 10.3 קישורי IPSW סופיים לאייפון וכן iPad

Jailbreak iOS 10.3.1 / 10.3 / 10.2.1 לאייפון וכן ל- iPad [עדכון התנאים האחרון]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *