מחזור שחרור הסמארטפון ‘Tick-Tock’ של אפל, הכולל שחרור מכשירים חדשים כל החדשים והפיל דגם רענן ואסתטי זהה, בין ביניים, עבד פלאים עבור החברה עד כה. בעקבות המהדורה המוצלחת של ה- iPhone 5 בסתיו האחרון, היא לרוב צפויה שאפל תעקוב אחריו עם אייפון 5S בקיץ הקרוב, ותמשיך בתבנית המוכרת של ה- iPhone 3GS ו- iPhone 4S על ידי מתן בליטת מפרט צנועה. על פי הדיווח האחרון, המכשיר החדש יכול להגיע הרבה יותר מוקדם ממה שרבים עשויים לצפות אחרת, כאשר הדו”ח מציג את ההשקה של 20 ביוני ואחריו משלוחים החל ביולי.

ככל הנראה, האייפון הבא של האייפון הבא יוכרז ביום חמישי, 20 ביוני, ובהתחשב בכך שאנחנו עדיין במרץ, זה תאריך די מסוים. הדו”ח גם שופך אור עוד יותר על הדיבורים המופעלים על אייפון לא יקר צפוי, שנאמר שהוא הנשק הלא-סודי של קופרטינו לתוקף לתקיפה על פיתוח שווקים במדינות אסייתיות כמו הודו וסין. כאשר למעלה משליש מאוכלוסיית העולם מתגוררת בשתי המדינות בלבד, אפל הייתה מזמן מכיוון שהייתה מודעת לצמיחה הפוטנציאלית שהיא יכולה לשמח על ידי הרחבת החברה שלה בחלקים אלה. נקודת מחיר הפרימיום הייתה עד כה אבן נגף משמעותית, אך עם המכשיר הפחות יקר שאמר, בין היתר, לתצוגת רשתית, נראה כי השווקים האלה עדיין יקבלו מכשיר טוב.

רבים הציעו שאפל תפרק מהמסורת האחרונה ותשחרר את מכשיר הסמארטפון הבא שלה באמצע השנה, בערך בזמן WWDC. חברת הפירות התחמקה במלכודות החג צומחות בשנים האחרונות עם ה- iPhone 4S ו- iPhone 5, אך עם הדיווח לאחר הדיווח שהצביע על שחרור מוקדם של Q3, יכול להיות שאפל בחרה לחזור לקרב הישן שלה- לְתַכְנֵן.

כאשר אפל שחררה שני דורות של אייפד תוך שבעה חודשים בשנה שעברה, מעקב אחר תנועות החברה הופך להיות קשה יותר ויותר, ולכן נצטרך לחכות ולראות אם השאיפות הללו של סוגר שחרור ביוני / יולי נושאות כל פרי.

ובכל זאת, זה מתקבל על הדעת, ועם HTC One ו- Galaxy S4 פוגעים בחנויות במהלך ההחלפה באפריל / מאי, אייפון חדש בהחלט יפריע לספינות הדגל הגדולות של אנדרואיד.

(דרך Macotakara)

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *