אייפד מעודכן הוא משהו שהיה שמועה כבר כמה שבועות, כאשר הגעה בשלב מסוים בחודש מרץ היא משהו שרבים הקימו. כעת, בלוג שרשרת האספקה ​​Macotakara שקלה, ודיווחה כי ה- iPad לשנת 2019 של אפל יציע שתי תכונות שלא היינו בטוחים שתהיה בסביבה – Touch ID, ושקע אוזניות.

הייתה תקווה שנראה את הסרת כפתור הבית עם ID ID שנוסף במקום זאת, אך נראה שזה לא יקרה עדיין. סביר להניח שזה להבטיח שאפל יכולה לעמוד בנקודת המחיר הצפויה שלה בסביבות 329 $, פשוט בגלל העלויות הכרוכות בהוספת מזהה Face. זה גם מאפשר לאפל להמשיך את הבידול בין ה- iPad המקובל ל- iPad Pro המסוגל בהרבה.

בניגוד ל- iPad Pro, ה- iPad החדש צפוי לשמור גם על שקע האוזניות שלו לפחות לתיקון אחד הרבה יותר, דבר שהגיוני בהתחשב באמונה שאנחנו צריכים לא לצפות שמארז שעוצב מחדש יהיה חלק מהשחרור השנה ו

הדו”ח מציע גם כי נראה עדכון קטן של iPad במקביל לאייפד מעודכן, משהו שהיה חלק ממעגל השמועות מאוחר. אנו אולי הרבה יותר נרגשים מסימני חיים במיני iPad, כך שלא נוכל לחכות לראות מה זה בסופו של דבר מציע.

באשר לתאריכי שחרור, אנחנו עדיין בחושך. אירוע מדיה לשיתוף חדשות ביוזמות השירות החדשות של אפל צפוי לפני סוף מרץ, אם כי אינדיקציות הן שאסור לנו לצפות להודעות חומרה באותו אירוע.

(מקור: Macotakara)

יתכן שתרצה לבדוק:

Jailbreak iOS 12.1.4: שדרוג לאחור ל- iOS 12.1.1 בטא 3 ו- jailbreak באמצעות שורש ללא שורש, הנה איך

שדרוג לאחור iOS 12.1.4 ל- iOS 12.1.1 בטא 3 עבור Jailbreak [מדריך]

הורד iOS 12.1.4 קישורי IPSW, עדכון OTA עם תיקון באגים חיוני FaceTime

Jailbreak iOS 12.1.4 / iOS 12.1.3: שדרוג לאחור עכשיו כברנדון אזאד שיחרר את ה- iOS שלו 12.1.2 ניצול

הורד iOS 12.2 Beta 2 קישורי IPSW, עדכון OTA שוחרר למפתחים

Galaxy S10 / S10+ / S10E רשימת המקרים: הנה חובה ההגנה להגנה

מגן מסך Galaxy S10 / S10+ / S10E עם זכוכית מחוסמת: הנה הטובים ביותר

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *