שיחת וידאו קבוצתית או שיחת קול קבוצתית אינם בדיוק משהו שמישהו מעולם לא שמע עליו. שיחות קוליות קבוצתיות קיימות עוד לפני ש- WhatsApp ושיחות וידאו קבוצות קיימות גם כן כבר זמן מה. מספר אפליקציות כמו Hangouts, Skype, כבר מאפשרות שיחות קבוצתיות. WhatsApp איכשהו מעולם לא הצליחה לאפשר שיחות קבוצתיות, אך זה לא בלתי צפוי בהתחשב עד כמה תכונות רבות שהיא פספסה בעבר. מוקדם יותר האוזן הזו, WhatsApp הודיעה כי היא תפעיל את הקריאה לקריאה לשיחות וידאו וקוליות והרגע הזה הגיע.

לדברי החברה, משתמשים מבלים למעלה משני מיליארד דקות על שיחות ביום. זה הגיוני בהינתן של WhatsApp יש כ -1.5 מיליארד משתמשים. למעשה, הזמן הממוצע שהושקע על ידי משתמש ביום אחד בשיחת WhatsApp יהיה איפשהו בסביבות 1.3 דקות. שיחות קבוצתיות ב- WhatsApp הן תמיד מוצפנות מקצה לקצה, כך שתוכל להיות בטוח בפרטיות שלך. החברה גם קובעת כי התכונה פותחה כדי לעבוד באופן אמין ברחבי העולם בתנאי רשת שונים.

קבוצת WhatsApp שיחה תומכת עד ארבעה אנשים בבת אחת, בין אם מדובר בשיחת וידאו או שיחת קול. במילים אחרות, משתמשים יכולים לקרוא לשלושה אנשים אחרים בשיחה קבוצתית. העדכון מתגלגל היום ברחבי העולם למשתמשים באנדרואיד ו- iOS, אז וודא שאתה מעדכן את האפליקציה. כדי להשוות עם אפשרויות אחרות הקיימות שם, Messenger Messenger תומכת בשיחות וידאו קבוצתיות של עד 50. Skype תומך ב 25 ו- Snapchat תומך ב -16 משתתפים. כאשר iOS 12 משיק בהמשך השנה, FaceTime של אפל יעבוד עם עד 32 אנשים. אם אתה יכול להתמודד עם הרבה יותר מארבעה אנשים בשיחה אחת הוא דיון נוסף.

אל תחמיץ: כיצד להמיר הודעות קוליות של WhatsApp לטקסטים

כיצד להשתמש בשיחות קבוצת WhatsApp

כדי להשתמש בשיחות קבוצתיות ב- WhatsApp, תחילה תצטרך למקם קול אחד או שיחת וידאו אחת שלאחריה תוכל להוסיף הרבה יותר משתתפים לשיחה. זה קצת שונה מצ’אטים קבוצתיים שבהם יש לך אפשרות נפרדת ליצור קבוצה חדשה בבחירת אנשי קשר לטקסט.

פתח WhatsApp ממסך הבית או מגירת האפליקציות שלך.

עבור אל כרטיסיית השיחות והקש על סמל החייגן הצף בפינה השמאלית התחתונה.

מרשימת אנשי הקשר שלך, בחר את המשתתף הראשון בשיחת הקבוצה. אתה יכול לבחור בין שיחת קול או וידאו על ידי הקשה על החייגן או סמלי הווידיאו לצד שם אנשי הקשר.

זה יחבר שיחת קול או וידאו למשתתף הראשון שבחרת. במסך השיחה תבחין בסמל הוסף איש קשר בפינה השמאלית העליונה. הקש עליו כדי להוסיף הרבה יותר משתתפים.

הקשה על הסמל תעביר אותך לרשימת אנשי הקשר שלך שוב, שם תוכל להוסיף משתתף שני.

באופן דומה, אתה יכול להוסיף משתתף שלישי ו/או רביעי על ידי הקשה שוב על סמל הוסף קשר.

חייבים לקרוא: כיצד להציג הודעות WhatsApp שנמחקו

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *