גוגל הודיעה היום על שעון הפיקסלים הראשון אי פעם, לביש שלווה חלק מהטכנולוגיה מפיטביט ומציב אותה מאחורי קיר משכורת.

אבל יכול להיות שיש כאן מספיק אפילו למי שלא רוצה להוציא את הכסף הנוסף.

שעון הפיקסלים החדש, אשר במקור הוצג בתצוגה מקדימה של קלט/פלט של גוגל במאי, יכלול עיצוב מעגלי של 41 מ”מ עם מארז בעובי 12.3 מ”מ. התצוגה תמיד לא הולכת כל הדרך לקצוות המקרה, ומשאירה את מה שהוא בהחלט לוח גדול יותר ממה שאולי אהבנו. ובכל זאת, פרצופים כהים יותר נהנים יגרמו ככל הנראה הלוח הזה להיראות קטן יותר ממה שהוא באמת.

באשר למקרה עצמו, הוא עשוי מפלדת אל חלד ממוחזרת ויגיע בשלושה צבעים; שחור מט, כסף מלוטש וזהב מלוטש. הכל מפותל למדי ונראה שונה מאוד מ- Apple Watch, למשל.

מבחינת חיישנים, חמצן הדם הרגיל ופונקציונליות א.ק.ג קיימת ונכונה, בעוד שגוגל אומרת כי מעקב הדופק מדויק להפליא ומבוסס על Fitbit Tech. אם כבר מדברים על Fitbit, יש כמה תכונות הדורשות Fitbit Premium, כאשר גוגל אומרים שאנשים “יקבלו תובנות עמוקות יותר וגישה לתכונות כמו ציון מוכנות יומיומי, כך שתדע מתי ללכת כל כך באימון שלך או לתעדף מנוחה.” קונים של ההנאה ירוויחו גם מ”יותר מאלף אימונים ו -400 מפגשי מיינדפולנס “, גם כן.

ה- Pixel New Fixel Find מתחיל מ- $ 349 עבור דגם ה- WiFi, בעוד שגרסת LTE תעלה 399 $ אם כי תזדקק גם לתוכנית סלולרית. אתה יכול להזמין מראש את הפיזל ליהנות החל מהיום והוא יושק ב -13 באוקטובר.

יתכן שתרצה לבדוק:

הורדה: iOS 16.1 בטא 4 שיצא ככל שההשקה הציבורית מתקרבת

כיצד לתקן iOS Bad 16 ניקוז חיי סוללה [מדריך]

Jailbreak iOS 16.0.2 בעדכון סטטוס אייפון ואייפד

מכשירי iOS 16 תואמים ותומכים באייפון, iPad, iPod Touch

iOS 16 תכונות נסתרות: 100+ שינויים שאפל לא סיפרה לנו על

הורד: iOS 16.0.2 קובץ פרופיל OTA, קישורי IPSW שפורסמו

הורד iOS 16 קישורי IPSW סופיים והתקין ב- iPhone 13, Pro, 12, Pro, 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, Plus [הדרכה]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *