עם אפל שהפכה את ה- iPhone XS ו- iPhone XS Max לזמין היום להזמנה מראש, המנכ”ל טים קוק שוחח עם ניקקי, ובדיון בדלתת התמחור הגדולה שלה מייצג את מערך האייפון 2018 שלה.

ניתן להשיג את ה- iPhone XR תמורת 749 דולר ואילו ה- iPhone XS Max מתחיל ב -1,099 דולר להשקיית עיניים, וקוק אומר שאפל פשוט מנסה “לשרת את כולם” עם ההרכב החדש שהוכרז.

אם כבר מדברים על הטווח בתמחור ברחבי ה- iPhone XR, iPhone XS ו- iPhone XS MAX, טים קוק אמר כי החברה הייתה מודעת לכך שיש מגוון רחב במה שהלקוחות מוכנים לשלם וכי אפל מנסה להציע משהו לכולם.

“אנחנו רוצים לשרת את כולם,” אמר קוק בראיון לניקי. “אנו מבינים שיש מגוון רחב של מה הלקוחות מחפשים ומגוון רחב של מחירים שאנשים ישלמו.”

בקצה העליון של זה הוא ה- iPhone XS Max, האייפון היקר הרבים של אפל, עד כה, לפחות כשאתה מסתכל על אפשרויות האחסון ברמת הכניסה של כל המכשירים. קוק הודה בפני ניקקי כי אפל מודעת לקטע של בסיס המשתמשים שלה שמוכנה לשלם עבור החידושים האחרונים, כאשר ה- iPhone XS Max הוא התוצאה של זה.

“תמיד חשבנו … שאם אתה מציע הרבה פיתוח והרבה ערך, יש קטע של אנשים שמוכנים לשלם על זה,” אמר קוק. “עבורנו, זו קבוצה גדולה מספיק של אנשים שאנחנו יכולים להפיק ממנה חברה הגיונית.”

כאשר ה- iPhone XR עדיין לא זמין להזמנה מראש, ברור שלקוחות מזמינים בשמחה את מכשירי ה- iPhone XS Max כמו Crazy. גם האייפון הענק וגם ה- Apple View Series 4 ראו תאריכי משלוח גולשים לאוקטובר היום, כאשר ה- iPhone XS חווה עיכובים דומים, תלוי באיזה יכולת ומנשא נבחר ובאיזו מדינה אתה נמצא.

(מקור: Nikkei)

יתכן שתרצה לבדוק:

iPhone XS / XS Max Power Bank: להלן הטובים ביותר שקיימים היום [רשימה]

מגן מסך מקסימלי של אייפון XS / XS עם זכוכית מחוסמת: הנה הטובים ביותר

המקרה הטוב ביותר לאייפון XS, XS Max? להלן הבחירות המובילות שלנו [רשימה]

iPhone XS / XS MAX 10W מטען אלחוטי מהיר: הנה הטובות ביותר

iPhone XS MAX USB-C PD מטען מהיר למסירת חשמל: הנה הטובים ביותר

אייפון X / XS MAX USB-C מטען מכוניות PD לטעינה מהירה: להלן הטובים ביותר [רשימה]

הורד קישורי IOS 12 GM IPSW ועדכון OTA לאייפון ואייפד

הורד קובץ פרופיל תצורה של iOS 12 GM ללא חשבון מפתח

הורד iOS 12 GM קישורי IPSW והתקן ב- iPhone X, 8, 7, Plus, 6S, 6, SE, 5S, iPad, iPod [הדרכה]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *