כולם צריכים מישהו לפעמים, גם אם זה רק כאשר הגירוי שלך. אבל לכוון את שיחך המגרד שלך למקום הנכון יכול להיות אתגר יחסים מרחביים: “נכון באמצע … לא, למטה קצת … שמאלה … לא, השני שמאל! קשה יותר! חכה, לא כל כך קשה! ” למה לטרוח עם כל תקשורת בינאישית מבולגן ומגע אנושי כאשר אתה יכול לבנות אוטומטית, דיוק מודרך Scratcher בחזרה?

[Vijemiller] יש טעם שחול אלומיניום על תקציב קרטון, אבל לא נותנים לזה לשים אותך את זה לבנות חכם. הרעיון הוא די פשוט: הקושר דו-ציר שמניע סוף עסק רוטרי פעולה לכל נקודה בתוך מעטפת עבודה בצורת V. Arduino בבסיס מדבר לאפליקציה Smartphone המאפשר לך להצביע בדיוק את המקום הזקוק תשומת לב על מה שרובנו יהיה מפת photorealistic אופטימית להפליא של ההיבט הגבי של הגוף (מתון nsfw תמונה בקישור לעיל מטבלים מתחת לגבול האחורי). נקודה, לחץ, הקלה מתוקה.

הווידאו שלהלן מציג את המתקן בפעולה, יחד עם מיומנויות thespian באנו לדעת ואהבה מ [VIJEMIREER] עם קלאסיקות כאלה כמו צף מזויף 19 ירוק, את אי-ארוחת צהריים- texting התראה, ואת לאחרונה יותר קאר-ספלוש לחימה קצף מילא. זה נראה כאילו הוא שינה את שמו מ [TVMiller] איפשהו לאורך הקו, אבל הוא לא יכול לזרוק לנו את השביל בקלות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *