אם אתה קורא רגיל, אתה בהחלט מכיר את האקר [Sprite_TM]. הוא עובד עם חברים אחרים של האקרים Tkkrlab כדי לקבל דברים מוכנים עבור הפתיחה הגדולה הרשמית שלהם ב -28 במאי, כמו גם מורכבת כדי לחלוק עבודה שהוא רק לאחרונה השלימה לבעוט דברים.

במסגרת ההכנות שלהם, הם כבר גרב את המפרק עם כל סוג של האקרים ידידותי לחיות כולל הרבה כלים, כמו גם מועדון חבר, בנוסף לקבינט ארקייד וינטאג ‘1943. המשחק הוא מועדף קבוצתי, אם כי בכל פעם שהכוח כבוי, הוא מאבד את כל ציונים גבוהים שנצברו. [Sprite_TM] הבנתי שהוא עשוי לשפר על הציון המבוסס על הנייר הנוכחי, ולכן הוא משך את המכונה הזמין כדי לראות מה יכול להיעשות.

הוא ניצל AVR כדי לנצל את לוח ההיגיון של Z80 של המכונה, ומאפשר לו בדיקה, כמו גם להלחין את כל האיל של המשחק בכל פעם שהוא מרוצה. זה איפשר לו לשמור כרטיסיות על ציונים גבוהים, משחזר אותם לזיכרון בכל פעם שהמכשיר מופעל בחזרה. תוספת של AVR גם אפשרה לו להוסיף ממשק TCP / IP, אשר מנוצל כדי לשלוח ציונים גבוהים כדי לצפצף בכל פעם שמישהו מכה את הרשומה הקודמת.

ברז האוטובוס המודולרי שלו יכול להיות מנוצל בכל סוג של חומרה מבוסס Z80, אז אם יש לך כמה מכשירים וינטאג ‘הנחת סביב, הקפד להתנדנד על ידי האתר שלו למבט מפורט יותר על תהליך לפתח.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *