HTC One M9 הוא חיה של מכשיר עם גוף מתכת ומפרטי הקו. הוא מתהדר בתצוגה של 5 אינץ ‘מלא HD המופעל על ידי מעבד Snapdragon 810 של אוקטה ליבה בגודל 1.5 ג’יגה הרץ ו -3 הופעות של זיכרון RAM. זה מתקין מראש עם אנדרואיד Lollipop 5.02 ולאחרונה קיבל עדכון ל- Lollipop 5.1 והובטח לו עדכון לאנדרואיד מרשמלו הקרוב. אבל אם הם הרבה יותר חובב אנדרואיד או משתמש חשמל, תרצה להיהע מ- ROM בהתאמה אישית במכשיר שלך.

אם אינך מכיר את המונח ROMs בהתאמה אישית, תן לי להבהיר דברים בשבילך. ROMs בהתאמה אישית הם גרסאות שהשתנו של מערכת ההפעלה אנדרואיד על בסיס קוד המקור שפורסם על ידי ייצור Google ו/או מכשירים.

הם נוטים לספק חוויית משתמש טובה יותר מאשר הרבה מה- ROM של המניות. הם גם מספקים הרבה יותר אפשרויות התאמה אישית למכשיר שלך והם ידידותיים לסוללות הרבה יותר. ROMs בהתאמה אישית קיימים בהתחשב בכך שפרסום אנדרואיד על ידי גוגל, מכיוון שאנדרואיד הוא פלטפורמת קוד פתוח מפתחים מתעסקים עם קוד המקור של גוגל בהתחשב בכך.

אזהרה: כל נזק לטלפון שלך, אובדן נתונים או כל בעיות אחרות העומדות בפניך תוך התקנת ROMs בהתאמה אישית במכשיר שלך הם באחריותך. אסור להחזיק את המפתח או מחבר הפוסט.

עם זאת נאמר גיבוי את כל הנתונים שלך תוך התקנת ROM בהתאמה אישית למכשיר שלך. עדיף להיות בטוח מאשר לצער אחר כך.

תנאים מוקדמים להתקנת ROM בהתאמה אישית:

HTC One M9 לא נעול עם htcdev.com

שחזור מותאם אישית כמו TWRP המותקן במכשיר שלך.

קרא זאת: כיצד לשרש ולהתקין TWRP ב- HTC One M9

כיצד להתקין ROM בהתאמה אישית ב- HTC One M9 שלך

עקוב אחר השלבים הבאים להתקנת ROM בהתאמה אישית ב- HTC One M9 שלך:

וודא שהמכשיר שלך לא נעול או שיש לו s-off

הורד את רוכסן ה- ROM והעתק את הרוכסן בכרטיס ה- SD הווירטואלי של הטלפון שלך.

כבה את המכשיר שלך ואתחל לשחזור בהתאמה אישית על ידי החזקת מקש ההפעלה והנפח למטה.

הזן תחילה התאוששות ועשה מחק מלא.

בחר התקן מיקוד וחפש את קובץ ה- zip שהורד.

כעת אשר להתקין את הרוכסן ולהמשיך בשלבים שהתקין ארומה נותן.

הפעל מחדש את המכשיר לאחר סיום ההתקנה.

מיטב רומיות בהתאמה אישית עבור HTC One M9

נכון לעכשיו, רק ROMs בהתאמה אישית המבוססים על המניות של HTC זמינות עבור HTC One M9. ROMs בהתאמה אישית המבוססים על מקורות אנדרואיד או CM של גוגל מפותחים אך אינם יציבים לשימוש בזמן פרסום מאמר זה.

הצהרת אחריות: הרשימה אינה מסודרת, כל ה- ROMs מומלצים באותה מידה. נסה בעצמך איזה מתאים לך הכי טוב.

1. Viperonem9

מפתח: ארס צוות

Viperonem9 הוא ROM בהתאמה אישית המבוסס על המניות של ה- HTC. עם טונות של אפשרויות התאמה אישית. זה מבוסס על אנדרואיד Lollipop 5.1 עם ממשק המשתמש של Sense של HTC. Tweaks של Venom הוא הסיבה להתקנת ROM זה, Venom Sweaks אספקת מעל 300 אפשרויות להגדרת התצורה של ציוץ ארס בנפרד וכל שאר אפשרויות ההתאמה האישיות ב- ROM מעניקות לך את השליטה במכשיר שלך.

אתה מחליט איך הדברים עובדים או מסתכלים על המכשיר שלך. זהו אחד ה- ROMs המשומשים ביותר עבור HTC One M9 עם הרבה מהם מרוצים ממה שהם מקבלים ב- ROM. עיין ברשימת התכונות של ROM זה:

תכונות

תומך בכל הגרסאות

ציוץ ארס: כולל סרגל סטטוס, סרגל ניווט, משגר BlinkFeed, ציורים לתצוגת מסך נעילה.

מתקין ארומה: בחר מה צריך לכלול ב- ROM.

פאי ארס

סרגל הצד של ארס

סרגל ניווט מורחב

ארס 3 מחוות אצבעות

הגדרות מהירות משופרות

שרשור XDA: קישור

2. מהפכת אנדרואיד HD

מפתח: Mike1986

Android Revolution HD הוא ROM נוסף המבוסס על המניות של HTC. ROM זה מתמקד באספקת הביצועים הטובים ביותר מהמכשיר שלך. עם שינויים חזותיים מינוריים עד שלא היו שינויים חזותיים ברורים, מפתחי HD של Android Revolution מתמקדים בפיתוח ROM חזק ויציב המעניק לך גם את חיי הסוללה הטובים ביותר. אם אתה אוהב את ממשק המשתמש של Sense ורוצה ביצועים טובים יותר עבור המכשיר שלך בחר ב- ROM זה.

תכונות

אופטימיזציות RAM

חתימות מערכת בדוק מאפשרות לבטיחות ובטיחות במערכת

ניהול זיכרון וירטואלי משופר

אופטימיזציות מהירות

עיבוד של ממשק המשתמש של GPU מופעל

מחיצות נתונים, מטמון ומערכת המערכת

יישומי Bloatware הוסרו

כל היישומים המעודכנים לזרם הזמין

ביצועי מושלי מעבד משופרים

תמיכה OpenVPN

שרשור XDA: קישור

3. Leedroid One M9

מפתח: Leedroid

Leedroid One M9 מאת Leedroid הוא עוד ROM ארוז תכונה עבור HTC One M9. Leedroid עשה פיתוח רב בעבר עם מכשירי HTC וה- ROMs שלו פופולריים למדי בקרב משתמשי מכשירי HTC. הגרסה הנוכחית של ה- ROM מבוססת על המניות של HTC עם אנדרואיד Lollipop 5.1. זהו גם אחד ה- ROM החלקים ביותר עבור HTC One M9 עם ביצועים נהדרים וחיי סוללה. צירי Leedroid הופכים את הרום הזה למהנה לשימוש ולהתאים אישית את המכשיר שלך בהתאם לצרכים שלך. הנה הרבה יותר תכונות שאתה מקבל בnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *