YouTube, למרות היותו שירות הזרמת הווידיאו הגדול ביותר, חסר כמה מהתכונות הבסיסיות ביותר. אולי זה בגלל שיוטיוב הוא שירות הזרמת הווידיאו הגדול ביותר, ולא למרותו. כשאתה שוקל כמה זמן לקח להם ליישם מצב אפל, או שאתה עדיין לא יכול לבחור סרטון לנגן בהמשך, זה נראה נכון. בחזית הפרטיות, YouTube אכן שומר על כל הקלטות של כל הסרטונים שאתה צופה בו אבל כולם יודעים זאת. זה חשוב מכיוון שהוא יכול להמליץ ​​על התוכן שאתה אוהב. אבל לפעמים אולי אתה רוצה לכבות את זה ולהתפרע עם הווידיאו צופה בלי לדאוג לדברים דומים המופיעים בדף הבית שלך. YouTube הציגה סוף סוף מצב של סמל כדי להתייחס לזה.

מצב יוטיוב בסתר יוטיוב

אפליקציית YouTube באנדרואיד קיבלה עדכון לפני יומיים שהביאה מצב גוגל כרום-אסקניטו. עם מצב סמל, המשתמשים יכולים לצפות בסרטונים מבלי לדאוג לשעון או להיסטוריית החיפוש שלהם. סוף סוף אתה יכול ללחוץ על הסרטונים השנויים במחלוקת שרצית לצפות בהם, אך לפחות לא, לפחות לא באפליקציית אנדרואיד. YouTube עשוי להיות מופעל על ידי AI אבל זה לא יכול להבדיל בין מה שאתה צופה בשביל הכיף, מה שאתה צופה כי מישהו ממליץ, או על מה שאתה צופה בגלל שלא בתככים. אז מצב הסתר החדש החדש יכול להועיל ממש.

זה גם יהיה שימושי כשאתה גר במדינה כמו הודו, שם ככל הנראה הטלפון שלך לא פרטי. חברים או משפחה יבקשו מכם למסור אותו בדרך כלל בדרך כלל עבור משהו או אחר. לא קורה לכולם אבל זה די נפוץ. לפחות אתה לא צריך לדאוג שהם יקלקלו ​​את המלצותיהם וההיסטוריה של YouTube עכשיו כשאתה נותן להם את הטלפון שלך לצפות בכמה סרטונים. לאחר הפעלת מצב סמל, האפליקציה מאפשרת רק למשתמש להציג את קטעי המגמה והבית. המנויים, תיבת הדואר הנכנס והספרייה שלך כולם מוסתרים עד שתצא ממצב הסתר.

חייבים לקרוא: ליהנות מה- YouTube ללא סוף כמו טלוויזיה מסורתית עם Shuffly for YouTube

ממש כמו הסתר של גוגל כרום, הסתר של יוטיוב מזהיר אותך גם. זה מראה לך את ההודעה ש”פעילות שלך עדיין עשויה להיות גלויה למעסיק, בית הספר או שירותי האינטרנט שלך “. במילים אחרות, בעוד שהאפליקציה וגוגל לא יקליטו אף אחת מהפעילות שלך, חברת השירות שלך עשויה. אז אתה לא לגמרי בלתי נראה.

כיצד לאפשר מצב סמל ביוטיוב

כדי ליזום מצב של סמל, הקש על סמל החשבון שלך בשמאל השמאלית באפליקציית אנדרואיד YouTube. כאן תוכלו למצוא את האפשרות להפעיל את הסתר ממש מעל הגדרות. האפליקציה תציג סרגל בתחתית המסך כאשר במצב סתר. זה מציג את ההודעה “אתה גווניטו” כל הזמן אתה במצב גווניטו. זה גם יחליף את סמל החשבון שלך בבלש מצב הסתר של גוגל במקום זאת. לאחר תקופת חוסר פעילות, מצב הסתר מושבת אוטומטית שהוא נגיעה נחמדה. אתה יכול לכבות אותו באופן ידני על ידי הקשה על סמל הבלש בסיווגניטו בימין העליון ובחירת כבה את הסתר או לבחור אותו בכל אחת מהלשוניות הנסתרות.

ראה גם: כיצד לנגן סרטוני YouTube בחלון מוקפץ במכשירי אנדרואיד

אמנם מצב של סתר סמל מוערך מאוד, אך היישום אינו מושלם, או אולי הוא מושלם, תלוי מי אתה שואל. מכיוון שמדובר במצב סמל, שום דבר שאתה גולש, חיפוש או צפייה לא מוקלט. עם זאת, אתה עדיין לא יכול לצפות בתוכן מוגבל בגיל מבלי לחתום בו מביס את המטרה עבור משתמשים רבים. בין אם זה דבר טוב או רע זה לדיון, אבל פשוט הרגשנו שיש להזכיר את זה. אמנם אנו מצביעים על דברים, אך יש לציין כי יוטיוב מעולם לא איפשר זאת לפני כן גם בשולחן העבודה. כלומר, גם אם היית צופה ב- YouTube במצב גווניטו ב- Chrome או פשוט לנסות לצפות בתוכן מוגבל בגיל מבלי להיכנס, זה לא היה אפשרי.

אל תחמיץ: חסום מודעות באפליקציית אנדרואיד YouTube ללא xposed

זה הגיוני אז שיוטיוב רוצה לשמור את זה ככה. לא שיצירת חשבון מזויף עם מידע על גיל שגוי קשה מאוד, אך היא אכן מוסיפה שכבה של אי נוחות. זה עשוי להספיק בכדי להרחיק מספר גדול של משתמשים שאינם עומדים בדרישת הגיל, אם לא כולם.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *