אתה פשוט לא יכול להתווכח עם עובדות קרות וקשות. עובדה אחת כזו היא שמקלדות התפוחים בשני העיסוק הקווי והלחוט שלהם הן מדהימות לחלוטין.

הם גם מדהימים להקליד עליהם. כל כך מדהים למעשה שחלק טוב מעוגת רדמונד נכתב ונערך במקלדות עם הלוגו של אפל מאחור. אנחנו לבבים אותם.

אם אתה משתמש ב- MAC, מקלדת Apple היא ללא מוח, אבל אם אתה תקוע עם Windows ככלא הבחירה שלך, אתה נשאר במלפפון חמוץ.

לרוע המזל, לא כל הפונקציות של מקלדות Apple פועלות כאשר הן מחוברות למכשיר המריץ את מערכת ההפעלה של מיקרוסופט. אבל עכשיו יש אפליקציה חדשה שמבטיחה להפוך את הכל בסדר, ומעניקה לנו מאיתנו עם מקלדות של אפל דרך להפיק מהם את המרב בחלונות.

עוזר המקלדת האלחוטי של אפל הוא יישום בחינם לחלוטין שלמרות השם עובד עם כל המקלדות של אפל. לאחר ההתקנה, האפליקציה מחזירה את מקשי הפונקציה שמיקרוסופט הוציאה את השנייה חיברת את מקלדת Apple שלך ​​למחשב. יתכן שיש מעט התעמלות מקלדת הנדרשת לחלקם, אך הנה רשימה של מה שמופעל על ידי עוזר המקלדת האלחוטי של אפל.

F3: PrintScreen F4: מנהל המשימות F7-F9: ITunes Control F10-F12: כפתור בקרת עוצמת הקול של המערכת מחליף fkeys/פונקציות. FN + F פונקצית מפעילים חיוניים (שימושי במצב מקשי F) FN + Backspace = מחק fn + eject: exect CD

אם אתה מסוג האנשים שמשתמשים לעתים קרובות במקלדת Apple במחשב המונע על ידי Windows, אז עוזר המקלדת האלחוטי של Apple הוא אפליקציה בחינם לחלוטין שעשויה להיות שווה את הזמן שלך להוריד.

לאחר שהשתמש במקלדת אלחוטית ממותגת אפל במשך מאות שנים, היא בטוחה להניח שהמקלדת היא ללא ספק חלום להקליד עליו. למרבה הצער, עם זאת, נמצא במחשב האישי, נמצא טונות של מקלדת עם נוריות LED ומפתחות פונקציה פאנקי, אך הפשטות שלה אנו חושקים, לא כולנו? כן אנחנו כן. תן לאפליקציה Nifty זו צילום במחשב המונע על ידי Windows שלך וחבר אליו מקלדת אלחוטית של Apple ולראות את הקסם מתפתח בצורה הטובה ביותר מולך.

אנו מתים בטוחים שתאהבו את זה!

הורד עוזר מקלדת אלחוטית של Apple עבור Windows.

(דרך LifeHacker)

יתכן שתרצה לבדוק:

משטח המקלדת של Apple ו- Magic Magic יש אוויר של MacBook שנלכד בפנים

Apple Magic Mouse עובד ב- Windows 7

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *