הוגברו כששמענו שאפל רק הכניסה השנה את שבב ה- A16 ביוניק ל- iPhone 14 Pro כמו גם ל- iPhone 14 Pro Max השנה, השארת ה- A15 Bionic באייפון 14 כמו גם ב- iPhone 14 Plus.

אבל עכשיו אנו עשויים להבין מדוע היא קיבלה את ההחלטה הזו – ה- A16 פשוט כל כך, כל כך יקר.

על פי דו”ח חדש שפורסם על ידי ניקקי אסיה שנבחר על ידי מקרומורים, ה- A16 ביוניק עולה 110 דולר ליצירת מפעלי TSMC. זה פי 2.4 פי 2.4 מה- A15 שהפעיל את מכשירי האייפון בשנה שעברה. גם מדדים יש את ה- A16 כי הם רק מהיר יותר מה- A15, מה שמרמז כי הוצאה נוספת עשויה לא להיות שווה את זה עבור חלקם.

עם זאת, סביר להניח כי הוצאה נוספת זו תופעל על ידי המעבר של אפל לתהליך ייצור ה- 4NM של TSMC ולא על תהליך ה- 5nm הקודם בו נעשה שימוש ב- A15. זה לא יהפוך שבב למהיר יותר בפני עצמו, עם זאת הוא צריך להבטיח שה- iPhone 14 Pro כמו גם iPhone 14 Pro Max שניהם נהנים משבב המשתמש בפחות כוח כמו גם מייצר פחות חם במהלך השימוש. כתוצאה מכך, חיי הסוללה צריכים לגדול.

על פי הדיווח. זה עשוי להיות תלוי בדברים כמו המסך החדש תמיד כמו גם לאי דינמי חדש. ראוי לציין כי אפל לא הגבירה את עלות האייפונים השנה, לפחות לא בארצות הברית. עם זאת, עלויות מסוימות ברחבי העולם אכן חיזקו בגלל הכלכלה העולמית.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

הורדה: iOS 16.1 בטא 4 שוחרר כציבור מציג קרוב

כיצד לתקן iOS מסכן 16 ניקוז חיי סוללה [מדריך]

Jailbreak iOS 16.0.2 באייפון וכן בעדכון תנאי iPad

iOS 16 תואם כמו גם מכשירי אייפד, iPad, iPod Touch

iOS 16 תכונות נסתרות: 100+ שינויים שאפל לא סיפרה לנו על

הורד: iOS 16.0.2 קובץ פרופיל OTA, קישורי IPSW שפורסמו

הורד iOS 16 קישורי IPSW סופיים כמו גם הגדר באייפון 13, Pro, 12, Pro, 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, Plus [הדרכה]

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *