תמורת 29.99 $ בלבד, אתה, או אהוב, יכול לתפוס את כל החיוניים ביותר כמו גם אינטנסיביים כמו גם פעולה בחייכם עם מצלמת פעולה יפהפה כמו גם פולארואיד כחול נייד. הצעה זו תביא לך 40 $+ מהמחיר המקורי המבוקש.

זהו אחד מאותם מוצרים שאתה באמת דואין להביט בהם בחוסר אמון, כמו גם לשאול בדיוק איך באמת אפשרי פיזית להכניס את רמת הביצועים הזו לאגרוף למוצר שגודלו רק אינץ ‘. עבור אלה שרוצים לתפוס את כל פעולות חייהם, כמו גם לקחת זיכרונות לתפוס לשלב הבא, הקטע הקטן הזה המספק הוא הפיתרון. למעשה, זה לא רק השירות, אולם זהו פיתרון ידידותי לתקציב במיוחד.

חומרה זו עומדת לפתוח את הווידיאו המלא של 1080p HD, כמו גם פריכה כמו גם להסיר תמונות בזכות עדשת מצלמת הווידיאו הפנימית שלה 6 מגה-פיקסל. הוא מספק עדשה רחבה של 124 מעלות כדי להבטיח שכמה שיותר מהפעולה נתפסת ככל האפשר כמו גם מספק זמן שיא של עד 90 דקות. כאמור, זה רק בגודל 1 קוב-קוב בגודל, מעריך 3.52 גרם בלבד, כמו גם לוקח כרטיס MicroSD חיצוני עד 128 ג’יגה-בייט כדי לאפשר תמונות כמו גם לכידת וידאו. באותה מידה ניתן להשיג מגוון של אביזרים נוספים כמו גם הרכבים כדי שזה יאריך באמת את הרבגוניות שלו.

זו באמת החומרה המינימליסטית שאתה דורש בחייך אם אתה מקוון חיים פעילים, רוצה לתפוס זיכרונות בתנועה, עם זאת לא רוצה להיות סובל על ידי להביא חומרה גדולה כמו גם מגושמת כמו גם אביזרים. כמו כן, זה הולך להפוך את חג המולד האידיאלי כמו גם מתנה משמחת לכל מי שעומד לצאת לחופשה של פעם בחיים או שעשוי להיכנס לספורט קיצוני, כמו אופני הרים במורד או טיפוס סלעים.

אם אתה מוכן לבצע את הרכישה, תגלה את כל מה שאתה דרישה בקישור למטה.

קנה: קוביית פולארויד מעשה II HD 1080p אקשן חיים אקשן וידאו מצלמת וידאו (כחול) מאמזון: 29.99 $ | מחיר מקורי: 73.87 $

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

הורד iOS 12.1.1 BETA 3 קישורי IPSW כמו גם OTA, TVOS 12.1.1, MacOS 10.14.2, WatchOS 5.1.2 בטא 2

Jailbreak iOS 12.1 פיתוח: כל הפיתוח האחרון של iOS 12 במקום אחד

Jailbreak iOS 12.0.1 מקבל תקווה חדשה מכיוון שהתגלה באג של איוב אפס כטופח ב- iOS 12.1

שדרוג לאחור iOS 12.1 ל- iOS 12.0.1 באייפון או ב- iPad, כך

הורד iOS 12.1 קישורי IPSW הסופיים, עדכון OTA לאייפון וכן ל- iPad

Jailbreak iOS 12.1 / 12.0.1 / 12 באייפון וכן ב- iPad [עדכון סטטוס]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *