, סביר להניח שאתה זוכר את החדשות בשבוע שעבר שראה את נשיא ארה”ב דונלד טראמפ שיחת טלפון שיחת אפל טים קוק בשם המשעשע קל “טים אפל.” כפי שהיה צפוי לחלוטין, הנשיא לקח לטוויטר לטענת ביטוח כי הוא, למעשה, רק ניסה לחסוך זמן.

קוק כמו גם טראמפ סיפקו בשבוע שעבר כחלק מהמועצה המייעצת האמריקאית לכוח העבודה, שהוזרמה באופן מקוון באופן מקוון. טראמפ ניצל את ההזדמנות לציין כי “אנשים כמו טים” מתרחבים כמו גם “לעשות דברים שבאמת רציתי שתתאים לך מההתחלה.” אחרי שנראה כאילו נראה כי דירוג אשראי על עבודתה של אפל, טראמפ המשיך לקבוע “השתמשתי לומר ‘טים, אתה צריך להתחיל לעשות את זה כאן’, כמו שאתה באמת. אתה באמת משקיע השקעה אדירה במדינה שלנו. אנו מעריכים את זה הרבה, טים אפל. ”

עם זאת, טראמפ קובע כעת שהוא פשוט חוסך זמן כמו גם מילים, כמו גם ש”החדשות המזויפות “קפצו סביבו.

אנחנו לא בטוחים שאנחנו מאמינים כי ואנחנו גם לא מאמינים שזה באמת משנה. בשלב זה, טראמפ נמצא באמצע “שדה עיוות המציאות” עצמו, כמו גם אם משהו עשה או לא התרחש אינו רלוונטי. טים קוק, מצידו, נראה שגילה את זה מצחיק – הוא שינה את שמו בטוויטר רק בדק את “טים ?”

בשולחן עגול שפורסם לאחרונה המספק את מנהלי החברה, והרבה אחרי שהצגתי רשמית את טים ​​קוק של אפל, התייחסתי במהירות לטים + אפל כטים/אפל כשיטה פשוטה לחיסכון במילים ומילים. החדשות המזויפות היו בזלזול סביב זה, ובסופו של דבר היו עדיין סיפור טראמפ מסכן אחד נוסף!

בין אם טראמפ מרמז על כך ובין אם לא, יש לו סוג לטעות בשמות כאלה. כמו כן, הובנו שהוא מכנה את מנכ”ל לוקהיד מרטין, מרילין הייסון “מרילין לוקהיד.”

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

הורד iOS 12.2 Beta 5 קישורי IPSW, עדכון OTA לבדיקה

שדרוג לאחור iOS 12.1.4 ל- iOS 12.1.1 בטא 3 עבור Jailbreak [מדריך]

Jailbreak iOS 12 / 12.1.2 / 12.1.2 בטא 3 עם UNC0ver כמו גם הגדרת Cydia, הנה בדיוק איך [הדרכה]

Jailbreak iOS 12.1.4 תוך שימוש בניצול WebKit של לוקה עשוי בקרוב להיות אפשרי

הורד iOS 12.1.4 קישורי IPSW, עדכון OTA עם תיקון באגים חשובים של FaceTime

רשימת המצב של Galaxy S10 / S10+ / S10E הטובה ביותר: ממש כאן הם החובה להגנה

Galaxy S10 / S10+ / S10E מגן עם זכוכית מחוסמת: ממש כאן הם הטובים ביותר

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *