סמסונג היא ככל הנראה השחקנית המשמעותית ביותר בעולם הסמארטפונים המתקפלים ביותר עכשיו כמו גם בזמן שאנחנו עדיין מחכים שאפל תיכנס לשוק, יצרנית ה- Galaxy Fold מאמינה כי מתקפל כבר הולך למיינסטרים.

בבלוג שפרסם נשיא סמסונג, TM ROH, קובע כי כמעט 10 מיליון טלפונים מתקפלים נשלחו בשנת 2021, דחיפה של 300% בשנה הקודמת.

מה שכן, ROH מאמין שהגדול בצמיחה יימשך. זו סיבה פוטנציאלית אחת שאפל תיכנס לשוק עם אייפון מתקפל בעתיד, כמו גם בזמן ששמענו שמועות על כך שהוא משהו שהעסק עובד עליו, יש אינדיקטור קצת שזה יופיע כל סוג של סוג של זמן בקרוב.

עם זאת, בעוד שהמספרים של סמסונג מרשימים, ה- Venge מציע שהם עלולים להתנפח. אנליסט המסך, רוס יאנג, מאמין שרק 7.9 מיליון מתקפלים נשלחו בשנה שעברה, ואילו ל- IDC יש את הנתון נמוך עוד יותר בסביבות 7.1 מיליון.

בלי קשר, הנתון עדיין נמוך במידה ניכרת מאשר 272 מיליון יחידות הסמארטפונים המקובלים שנשלחו בשנת 2021. תוך התחשבות בכך, זה מסיר כי עדיין יש שוק משמעותי שמחכה להילקח כאשר מתקפלים יכולים להעביר לנקודות עלות נמוכה יותר.

טענת ביטוח המספרים של IDC עצמה כי סמארטפונים מתקפלים יגיעו לכ- 27.6 מיליון יחידות עד שנת 2025, וככל הנראה יפעל לחץ הרבה יותר על אפל להיכנס לקלחת.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

Jailbreak iOS 15.6 באייפון וכן עדכון סטטוס iPad

הורדה: iOS 15.6 קישורי IPSW סופיים נתוני OTA כמו גם iPados 15.6 בחוץ עכשיו

iOS 16 תואם בטא, כמו גם מכשירי אייפד, iPad, iPod Touch

iOS 16 Beta 4 הורדה, תאריך שחרור: כאשר אפל צפויה לזרוע אותו?

iOS 16 Beta 3 הורד קישורי ipsw לאייפון, iPad Out עכשיו עבור devs

iOS 16 Beta 3 פרופיל נתוני הורדת עדכון OTA ללא חשבון dev, הנה איך

הורד את קישורי IOS 16 Beta 3 IPSW וכן מוגדר באייפון 13, Pro, 12, Pro, 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, Plus, iPad [הדרכה]

אתה יכול לציית אלינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו לדאוג לדף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל, כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *