TVOS 10.1.1 כמו גם WatchOS 3.1.3 עבור Apple TV, כמו גם Apple Watch בהתאמה ניתן להוריד כמו גם להגדיר כרגע בכל המכשירים התואמים.

השחרור הציבורי הרשמי של שתי הפלטפורמות עומד במספר משחררות בטא ראשוניות לשכונת הקידום לבדיקה כמו גם למטרות הערות, מכיוון ששתי הפלטפורמות בסופו של דבר הוצעו להורדה כמו גם להקים ישירות.

TVOS 10.1.1 עבור Apple TV

כפי שאולי ניחשתם מהתפנית המהירה של TVOS 10.1.1, כמו גם מהאמת שמדובר במהדורת נקודה מינורית, אפל מחפשת רק פיתוח כמו גם לייעל את הפלטפורמה עם השחרור ולא להציג כל אחד סוג של ביצועים סיטוניים או שיפורי פונקציות. לשם כך, TVOS 10.1.1 עוסק בהמשך כמו גם על ביצועים, הצגת תיקוני באגים כמו גם שיפורים כדי לפתור כל סוג של בעיות שהתגלו לאחר יציאתו האחרונה של TVOS 10.1.

בעלי Apple TV עם כל סוג של חוויה של עדכוני יישומי תוכנה יבינו בדיוק כיצד ניתן להתקין את הגרסה הציבורית האחרונה של TVOS במכשיר שלהם. כאשר הקושחה מתפשטת עם ההורדה של אפל כמו גם בשרתי עדכון, גרסה 10.1.1 תתחיל להראות כשדרוג יישומי תוכנה המוצע בגאדג’טים ברחבי העולם. אז זה רק מצב של ללכת עם עדכון אוויר כדי לקבל את יישום התוכנה העדכני ביותר במכשיר.

לקבלת כיוונים מעמיקים יותר כיצד בדיוק להגדיר את עדכון TVOS ב- Apple TV, ציית למדריך שלנו כאן.

WatchOS 3.1.3 עבור Apple Watch

בדומה ל- TVOS 10.1.1, עדכון WatchOS 3.1.3 האחרון של אפל עוסק מאוד בבנייה על פני מה ששוחרר בעבר, כמו גם להבטיח שהפלטפורמה תהיה יציבה ככל שהיא יכולה להיות בשלב זה. המהנדסים של חברת קופרטינו התמקדו בבניית תיקונים כמו גם בשיפורים שישפרו את הנזילות הכללית כמו גם את ההיענות של שעוני אפל שמפעילים עדכון 3.1.x זה. זה תקף לכל בעלי ה- Apple Watch המקוריים, בנוסף לאלה שבבעלותם גרסת סדרה 1 או סדרה 2 של השעון האינטליגנטי הפנטסטי של אפל.

בעלי Apple Watch יחיכו בשקיקה לשחרור זה כדי לראות מה אפל מציגה עבור החומרה שלהם. העדכון מתפשט עם ההורדה של אפל כמו גם לשרתי עדכון ברגע זה, מה שאומר שהוא בקרוב יתחיל להופיע כעדכון דרך אפליקציית Watch באייפון המקושר, אם הוא עדיין לא עשה זאת. פשוט השתמש באפליקציה הזו כדי לעבור עם תהליך עדכון הקושחה ב- Apple Watch.

לקבלת כיוונים מעמיקים יותר לגבי בדיוק כיצד להגדיר את עדכון WatchOS ב- Apple Watch, ציית למדריך שלנו עליו כאן.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

הורד iOS 10.2.1 גרסה סופית קישורי IPSW לאייפון כמו גם iPad

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *