כמה מכם אולי גילו את השגיאה המתסכלת של 1604, 1600 בעת שחזור ל- iOS 4 קושחה בהתאמה אישית ב- iTunes המפותחת תוך שימוש ב- PwnageTool 4.0 או 4.01. השגיאה בדאגה נראית משהו בקווי זה.

יתכן שהאייפון “[iPhone שלך]” לא ישוחזר. אירעה שגיאה לא ידועה.

כשהייתי עם ההערות שפורסמו כאן, גיליתי את התיקון הזה שפרסם אחד המבקרים שלנו שהאמנתי שאני צריך לשתף אותו עם כולכם. לא ניסיתי זאת מכיוון שמעולם לא קיבלתי את השגיאה, אולם אם קיבלת את השגיאה, הבה נבין אם ההוראות שפורסמו להלן מתקנות את הבעיה.

ההוראות, כפי שפורסם על ידי קרלוס לאופולדו, הן כדלקמן:

שלבים לתיקון 1604 iPhone להחזיר שגיאה:

1. אין שום דרישה להתקין מחדש את iTunes או כל דבר אחר. שמור את אותה גרסה בדיוק בה השתמשת כדי להחזיר או לגיבוי בעבר.

2. וודא שהאייפון מנותק מהמחשב שלך כמו גם כי iTunes סגור.

. \ <שם משתמש אתה משתמש כדי להתחבר ל- Windows> \ Application Data \ Apple Computer \ iTunes \ עדכוני יישום תוכנה לאייפון. תראה קבצים אחד או הרבה יותר. חתוך כמו גם הדבק אותם במקום אחר. אל תמחק אותם במצב הצעדים לא פועלים עבורך, אתה עדיין יכול להעתיק אותם בחזרה לתיקיה. אתה יכול לגלות את שם המשתמש שלך על ידי ביצוע Ctrl-Alt-del. אם איכשהו אינך יכול לגלות את התיקיה, סביר להניח שאתה בספריה האישית הלא נכונה.

4. הציגו את iTunes כמו גם את האייפון שלכם למצב ריפוי. עיין במאמר הקצר הזה על אי יכולת להחזיר לאייפון בדיוק כיצד לעשות את האייפון למצב ריפוי.

5. המשך עם Bring Back כמו גם iTunes יוריד את העדכון באופן מקוון. אם אתה משדרג לגרסה נמוכה יותר, עשה שלב 3 וכן השאיר רק את נתוני הקושחה שאליהם אתה רוצה לשדרג לאחור. לחץ לחיצה כפולה על הנתונים כמו גם iTunes יתחיל בשחזור.

אנא שתף ​​את התוצאות שלך איתנו בסעיף התגובות למטה. תודה.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

אייפון 4 לא נעול המוצע בבריטניה, צרפת כמו גם קנדה

כיצד לפתוח את הנעילה של iOS 4 עם Ultrasn0W כמו גם BlackSn0W בטלפון 05.13.04 Baseband

כיצד ל- Jailbreak iOS 4.0 ב- iPhone 3GS, iPhone 3G כמו גם iPod Touch 2G תוך שימוש ב- Redsn0W, Pwnagetool 4.0 (Windows)

אתה יכול לעמוד בי בטוויטר או להצטרף לדף המעריצים שלנו בפייסבוק כדי לעדכן את עצמך על כל המהדורות האחרונות של Jailsrabraking, כמו גם על ביטול הנעילה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *