היה ויכוח ארוך בכל מה שקשור לבחירת סמארטפון לשימוש אישי. הגורמים שאנשים מדברים עליהם בדרך כלל הם חיי סוללה, המעבד, המצלמה, איכות התצוגה ועוד ועוד. אבל לעולם לא תראה אנשים מדברים על “אנדרואיד”, לטלפון. כן! הם אכן מדברים על הגרסה של אנדרואיד שהטלפון נושא, אבל לא יותר מזה.

שם נכנסת לשאלה של מניות אנדרואיד או אנדרואיד עור. חנונים טק חייבים לדעת היטב מה זה אנדרואיד מלאי, אבל עבור מתחיל, זה מאוד חיוני להבין, למה אני מתכוון. אחרי כל זה מה הפוסט הזה עוסק.

אנדרואיד עור הוא גרסת אנדרואיד בטלפונים כמו סמסונג (TouchWiz), HTC (Sense) ו- Xiaomi (MIUI). מרבית היצרנים יוצרים עורות קלים כדי לבצע שינויים בתוכנת ההפעלה כדי לתת למשתמש חוויה השונה מיצרני סמארטפונים אחרים.

אנדרואיד מלאי ידוע בשם “גרסת אנדרואיד טהורה”. זה זמין בטלפונים של Google Nexus. זוהי מערכת הפעלה אנדרואיד ברירת מחדל, ישירות מגוגל ללא סוג של תוכנות או נושא שנוספו עליו. בקיצור, אנדרואיד מלאי הוא הדרך בה משתמע אנדרואיד.

כעת, נסתכל מדוע אני בוחר במלאי אנדרואיד על פני אנדרואיד עור.

ראשית, תהיה לך חוויה אמיתית של גוגל, מכיוון שהמשתמש יזכה לקיים אינטראקציה עם מערכת ההפעלה שלו ישירות, שנבנית ונשלחת ישירות מצוות אנדרואיד. שנית, לא תצטרך לחכות שמפיק הטלפון ישחרר את עדכון מערכת ההפעלה, מכיוון שתקבל ישירות את העדכונים המהירים מגוגל. שלישית, המכשיר שלך תמיד ירגיש כמו חדש שכן הוא יפעל את מערכת ההפעלה האחרונה כל הזמן.

תאמינו או לא, אך אנדרואיד מלאי מהיר יותר מהגרסה העור. מכיוון שאין כאן שינויים זה יכול לעבוד בצורה מושלמת גם אם המפרט של הטלפון שלך מעט נמוך.

יתר על כן, בסופו של דבר תהיה לקוח מאושר יותר ואחד עם הרבה פחות כאבי ראש לדאוג לעדכונים ובעיות הממשק. Android בעור עור אכן נותן לך אפשרויות רבות לתבל את הנייד שלך עם שינויים בחוויית הטלפון, אך כשאתה מחפש מקוריות וחווית משתמש חלקה, למלאי אנדרואיד תמיד תהיה יד עליונה.

מכיוון שמדובר במלאי אנדרואיד לעומת אנדרואיד עור, דבר אחד ברור; אנדרואיד עור עור כאן כדי להישאר כמו שיש אנשים, שלא אכפת להם להתנסות בממשק המשתמש ורוצים לחוות משהו יותר מהבסיסי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *