סטיב ג’ובס, המייסד המשותף האגדי והמנכ”ל לשעבר של אפל, נפטר לפני 11 שנים מהיום, 5 באוקטובר. הוא היה בן 56 ונפטר רק יום לאחר שאפל הודיעה ה- iPhone 4s החדש עם תמיכה בסירי.

חלק גדול מההיסטוריה של אפל ואדם האחראי על תפנית בסוף שנות התשעים שהציל את אפל מהכחדה, ג’ובס הוא עדיין נושא לדף זיכרון באתר האינטרנט של אפל ויש לו חלק מקמפוס אפל פארק שנקרא על שמו.

תיאטרון סטיב ג’ובס הוא המקום בו אפל מקיימת אירועים, בדרך כלל עבור הכרזות על מוצרים חדשים הכוללים מכשירי אייפון, אייפד, מקינטוש ועוד.

מנכ”ל אפל הנוכחי טים קוק צייץ הודעת זיכרון מוקדם יותר היום, ואמר כי “סטיב הראה לכולנו, שוב ושוב, שרעיון נהדר באמת יכול לשנות את העולם. זוכר אותו היום ותמיד. ”

אמנם אפל לא סימנה את האירוע באופן רשמי, אך היא אכן שיתפה סרטון בשנה שעברה, פשוט תחת הכותרת “לזכור את סטיב”. בשנה שעברה היה יום השנה העשירי למותו של ג’ובס.

סטיב האמין ש”אנשים עם תשוקה יכולים לשנות את העולם לטובה. ” הוא אתגר אותנו לראות את העולם לא בגלל מה שהיה, אלא למה שהוא יכול להיות. והוא עזר כל כך הרבה מאיתנו לראות את אותו הפוטנציאל בעצמנו.

זהו מחווה לסטיב, ולהשפעה שהייתה לו על אפל ועל העולם.

בסרטון יש כיום הרבה יותר מ -4.2 מיליון צפיות.

יתכן שתרצה לבדוק:

הורדה: iOS 16.1 בטא 4 שיצא ככל שההשקה הציבורית מתקרבת

כיצד לתקן iOS Bad 16 ניקוז חיי סוללה [מדריך]

Jailbreak iOS 16.0.2 בעדכון סטטוס אייפון ואייפד

מכשירי iOS 16 תואמים ותומכים באייפון, iPad, iPod Touch

iOS 16 תכונות נסתרות: 100+ שינויים שאפל לא סיפרה לנו על

הורד: iOS 16.0.2 קובץ פרופיל OTA, קישורי IPSW שפורסמו

הורד iOS 16 קישורי IPSW סופיים והתקין ב- iPhone 13, Pro, 12, Pro, 11, Pro, XS Max, X, XR, 8, Plus [הדרכה]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *