שלוקח ענף כמו זה של הסמארטפון ולהפוך אותו על ראשו במרחב של מפתח אחד לא יכול להיות משימה קלה, אבל האנשים באפל ניהלו את זה בשנת 2007 כאשר הוכרז על האייפון. הוכח על הבמה עם סטיב ג’ובס גוסטו המשותף, כי אייפון חשיפת האייפון היא עדיין חומר האגדות, וכל מי שמזל מספיק שהיה שם ללא ספק יזכור את זה די הרבה זמן.

עכשיו תאר לעצמך איך זה היה היה אם היית ישבת במפתח המפתח ההוא בידיעה היטב שהוא יכול ליפול על פניו בכל רגע. תכונה עשויה לא לעבוד, או שהטלפון עצמו יכול להפעיל מחדש באופן ספונטני. זה הדברים שעשויים סיוטים, וזה יכול לקרות לכל מוצר חדש כאשר הוא מוכרז. זה עבר כפליים עבור האייפון החדש, מכיוון שהוא בקושי עובד מחוץ לבמה.

הניו יורק טיימס פרסם מאחורי הקלעים התבונן במה שנדרש כדי להביא את האייפון לשוק, והפרסום מדבר עם האנשים שגרמו לקסם לקרות. במהלך היצירה, אנדי גריניון, מהנדס בכיר באפל דן כי האייפון פשוט לא הסתיים. אפל ‘נאלצה לקוד חוזק איתות של 5 בר למכשיר מכיוון שהרדיו שלה המשיך להפעיל מחדש. הפגנות מסוימות היו צריכות להיעשות ברכישה מסוימת מכיוון שסטיות תגרום לכל מיני באגים לגדול את הראש. ה- Wi-Fi בקושי עבד. זה היה בלגן.

לאמיתו של דבר, הדברים היו כל כך גרועים שהמהנדסים שמאחורי האייפון ישבו בשורה החמישית של האולם יריות ויסקי לאחר סיום כל הדגמה, חגיגה שקטה ששום דבר לא השתבש להחריד. חגיגה שסטיב ג’ובס לא התכוון לפטר אותם, ללא ספק.

להנאתך לראות, הטמנו את המפתח המלא שלמטה, אבל הפעם תאר לעצמך אם משהו יכול היה להשתבש, אבל זה לא!

השאר, כמו שאומרים, היסטוריה. האייפון המשיך להיות אחד ההשקות המשמעותיות ביותר אי פעם, וההשקה האחרונה של iPhone 5S מראה שאנחנו פשוט לא יכולים להשיג מספיק מהסמארטפונים המותג אפל שלנו.

לפחות הם עובדים עכשיו. בעיקר.

(מקור: ואז Times)

יתכן שתרצה לבדוק:

מנכ”ל אפל, טים קוק

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *