עגינה של Lightning Apple לאייפון 6, 6 פלוס, 5S, 5 ו- 5C זמינה כעת. הרבה יותר פרטים על זה ניתן למצוא כאן.

לקראת השקה שקטה של ​​ה- IMAC החדש עם תצוגת רשת 5K של רשתיות ומקבוק פרו רענן בגודל 15 אינץ מעט מאחר למסיבה עם שפע של אפשרויות שכבר זמינות מיצרני צד ג ‘.

אפל הצליחה להשיג התאמה אוניברסלית לאיטרציות אייפון 5 ודגמי אייפון 6 בגודל 4.7 אינץ ‘ו -5.5 אינץ’ דרך ביטול חורשה די קונבנציונאלית בבסיס בו ממוקם המחבר. הבסיס כאן שטוח וגדול מספיק כדי להתאים לכל הדגמים הנוכחיים והעתידיים של מחבר הברק הנתמכים. המחבר הזכר מורם מעט ובולט שנראה כאילו הוא חיזק כדי לעזור למנוע בלאי ממשקלו של המכשיר שהוא תומך בו.

עיצוב המזח החדש נושא גם שקע סטריאו בגודל 3.5 מ”מ מאחור, ומאפשר למשתמשים לנגן את המוזיקה האהובה עליהם מבלי שיצטרכו לחבר חוט סטריאו בטלפון עצמו. זה אכן נותן לרציף ערעור חמור, במיוחד בהתחשב בכך שהגאדג’ט הוא די מענה לא שטויות לאייפונים תואמים, אבל אם אתה מנסה למצוא איזה כשרון מהודר, אולי תרצה ללכת בדרך השלישית. תכונה מסודרת נוספת הנוגעת לפלט שמע באמצעות המזח היא היכולת לתמוך באוזניות המאפשרות הפסקת משחק ונפח באייפון עצמו.

החומר המשמש לרציף הוא פלסטיק, ובחירת הצבע לבנה, כמו שקורה בכל אביזרי התפוחים.

המזח החדש עולה 39 דולר ומוכן לשלוח בימי שירות 1-3.

(מקור: אפל)

יתכן שתרצה לבדוק:

ה- iPhone 6 הטוב ביותר, iPhone 6 פלוס רציפי ברק [רשימה]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *