נותר רק זמן קצר לפני שנחווה את כל החשיפות והמצגות המגניבות במהדורת השנה של אירוע MWC. אבל לפני שאנחנו אורזים תיקים ופונים לברצלונה לאירוע, יש לנו מידע מעניין חדש על מכשיר שנשמר בעבר. המכשיר המדובר אם ה- G5 Plus ממוטורולה, עליה דיברו אנשים רבים במהלך החודשים האחרונים.

נראה כי סוף סוף יש לנו הוכחה לקיומו של המכשיר הזה, וכי ה- Moto G5 Plus יהיה קשור לצרכנים. הבסיס לתיאוריה זו הוא העובדה שהייתה דליפה שכביכול מכניסה את הכל לפרספקטיבה ומאפשרת לנו ללמוד כמה דברים על המכשיר. התמונה כוללת את הלוח האחורי של המכשיר שנחשב ל- Moto G5 Plus, ויש כמה מפרטים שאנשים משערים כעת על סמך התמונה.

מוטורולה מוטו G5 פלוס מפרט פוטנציאלי

בתמונה החדשה אנשים נוטים להאמין שהמכשיר יספק חיישן אופטי של Sony IMX 362 וכי איכות מצלמת הווידיאו של המכשיר תהיה ללא רבב. דליפות קודמות שהגיעו מפוסט בטוויטר גם הציעו שזה יהיה החיישן שנבחר ל- G5 Plus, כך שהכל מתכנס עכשיו.

היו כמה ספקולציות מפרט נוספות המבוססות על כמה דליפות קודמות. על פי אלה, המכשיר יגיע עם תצוגה בגודל 5.5 אינץ ‘המנוגדת לרעיון של תצוגה בגודל 5.2 אינץ’ על פי התמונה שהודלפה.

מפרט אחר שנרמז היה המעבד שלכאורה יהיה שבב Snapdragon 625 מ- Qualcomm, שעון במהירות של 2.0 ג’יגה הרץ. מבחינת זיכרון RAM או אחסון פנימי, אין עדיין מילה. עם זאת, אם אתה רוצה לדבר על הסוללה, המכשיר עשוי להגיע עם יחידה גדולה של 3000 מיליאמפר / שעה.

תכונות נוספות שנשמרו הן תמיכה בטכנולוגיית NFC ומצלמת וידיאו של 12 מגה פיקסל באמצעות החיישן שהוזכר בעבר. כמובן שיהיה סורק טביעות אצבע, שהוא תכונה די סטנדרטית בסמארטפונים של היום.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *