ב -23 באוגוסט, סמסונג חשפה את ספינת הדגל האחרונה של Galaxy Note, The Note 8. Galaxy Note 8 לא נראה כמו שדרוג הרבה מההערה 7. עם זאת, זה לא מרמז שהוא לא נשלח עם אפליקציות אלגנטיות חדשות כמו גם בתכונות. למרבה המזל, אם אתה מעריץ של סמסונג, כמו גם רוצה לבדוק את אלה, אתה לא צריך להוציא אלף דולר לאפליקציות. בזכות אחד ה- DEVs, Alexisxda, ב- XDA, כעת תוכלו להגדיר מספר אפליקציות Galaxy Note 8 בכל סוג של מכשיר סמסונג מושרש. ובכן, כל סוג של גאדג’ט של סמסונג הפועל על מלאי מושרש אנדרואיד 7.0 ROM.

הערה

המעצב העביר עד כה בסך הכל 26 אפליקציות, כמו גם תדרוש ריפוי בהתאמה אישית להגדרתן. יש לציין כי מהבהב הרוכסן כולל אפליקציות אלה יסע את תוכנת הבטיחות והאבטחה של נוקס של סמסונג. זה, אם כבר לא ניחשתם, תרם את האחריות שלכם. יתר על כן, מצבי צד ג ‘מהבהבים יכולים להראות כמזיקים לעבודה המתאימה של המכשיר שלך. תרחיש המצב הגרוע ביותר, אתה עלול בסופו של דבר עם מכשיר בלתי שמיש. אמנם זה לא אמור להתרחש כאן, אך זו אפשרות יוצאת דופן. עליכם להבין את הסכנות וגם לקחת התחייבות למעשיכם. לא ניתן לתת דין וחשבון על DroidViews או המעצב אם קורה במכשיר שלך.

אפליקציות

אפליקציות Galaxy Note 8 שתוכלו להגדיר בגאדג’ט של סמסונג המריצה את אנדרואיד נוגט הן:

טלפון ואנשי קשר

Ui ui

דפדפן

שָׁעוֹן

לוּחַ שָׁנָה

העברת הודעות

בית מגע

ברק קצה

קצה המשימות

קצה אנשים

פיקוד אוויר

S Finder

חנות נושאים של סמסונג

מנהל חכם

מקלדת

הקבצים שלי

גלריה

עורך תמונות

מַחשְׁבוֹן

מזג אוויר

משגר משחק

הודעות חיות

פרופיל אחיד

שירות טביעות אצבע

מיקום התמזג

מדיה/שמע כמו גם תיקיות סגנונות גופן

ייתכן שתבחין כי אפליקציית מצלמות הווידיאו החדשה של סמסונג כמו גם המסך תמיד-און חסרה ברשימה. אלכסיסקסדה אומר שזה בגלל כמה באגים “רציניים” שהוא מתכנן להתייחס אליו במועד מאוחר יותר. נראה כי צרור האפליקציות כבר קיבל לפחות שישה עדכונים מכיוון שהוא פורסם. זה מצביע על כך שיש אפשרות נהדרת שהאפליקציות החסרות עשויות להופיע בקרוב.

דרישות

כפי שכבר נדון קודם לכן, הגאדג’ט שלך אמור להריץ את המניות אנדרואיד 7.0 ROM מסמסונג.

הגאדג’ט שלך צריך להיות מושרש.

אתה תדרוש התאוששות בהתאמה אישית, כגון TWRP, ברכישה להבהב את האפליקציות המוצעות בפורמט ZIP פלאש.

הורד

Samsung Galaxy Note 8 אפליקציות

כיצד להתקין Galaxy Note 8 אפליקציות במכשירי סמסונג

הורד את הרוכסן הניתן לפלאש מקישור ההורדה למעלה.

לפני שתנסה להבהב את הרוכסן, חיוני שתסיר את ההתקנה של דפדפן סמסונג המלאי כמו גם על אפליקציות מחשבון. אתה יכול לעשות זאת באמצעות אפליקציית Titaniumbackup. אתה יכול גם למחוק ידנית את ה- APK או התיקיה של האפליקציה ב-/system/apps/או/system/priv-app/שימוש בסייר הנתונים המועדף על שורש.

ברגע שהאפליקציות הללו נמחקות, אתגול את הגאדג’ט של סמסונג למצב ריפוי. כאשר הם מכבים, ניתן לאתחל גאדג’טים רבים של סמסונג למצב ריפוי על ידי לחיצה כמו גם להחזיק את הנפח, הבית כמו גם מפתחות כוח יחד. ניתן לאתחל את ה- Galaxy S8 כמו גם S8+ למצב ריפוי על ידי לחיצה וכן להחזיק את הביקסבי, הנפח למעלה כמו גם סודות כוח יחד.

כאשר הם בשחזור TWRP, בחר גיבוי כמו גם בחר במחיצת המערכת. החלק בתחתית כדי להתחיל בתהליך הגיבוי. זהו שלב אופציונלי עם זאת יכול להיות זמין בשימוש אם תבחר שאתה לא אוהב את מה שעשית למערכת שלך עם האפליקציות החדשות.

במצב אתה רוצה להימנע מהגיבוי, או עם סיום הגיבוי, בחר הגדר בתפריט הראשי של TWRP.

כעת בחר את נתוני ה- zip הניתנים להבהב שהורדת וכן החלק בתחתית כדי להבהב אותם.

לאחר השלמת ההבהבה, תבחין בלחצן מערכת אתחול מחדש מופיע בתחתית. הקש על זה.

כאשר הגאדג’ט שלך מתגלה שוב, אתה צריך להבחין באפליקציות החדשות כמו גם המעודכנות שתוכל להמשיך ולהיות בכיף להשתמש בהן. המעצב מזהיר שאסור להבהב את ה- zip בצורה הטובה ביותר לאחר שתגדיר את ה- ROM. מתוך מחשבה על האמת שאתה צריך להסיר את ההתקנה של הדפדפן כמו גם אפליקציות מחשבון לפני שאתה מהבהב על הרוכסן, זה הגיוני.

קרא הבא
אתחול גאדג’טים של אנדרואיד למצב FastBoot / Healing / Bootloader

מקור: XDA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *