אנו מבינים בדיוק מה [דן] עובר. אנחנו גם קנו פעמון אלחוטי זול כמו גם מנוגע על ידי הסוללות לרוץ למטה. כאשר זה קורה, השיטה היחידה שאתה מבין היא כאשר אנשים מתחילים לדפוק על הדלת מאז שאתה לא עונה הפעמון. גם לא יותר עבור [דן]. הוא פיתח מערכת גיבוי אשר מסכס את המתח של הסוללות על יחידת פעמון.

אתה יכול לראות את קצת protoboard הוא ניצל הביתה microcontroller, כמו גם את ממשק המשתמש. זה attiny13 יחד עם הוביל ידידותית לסביבה, כמו גם כפתור לדחוף יחיד. המושג הוא לנצל את ה- ADC של השבב כדי לסנן את רמת המתח של זוג הסוללות אשר כוח פעמון. כאשר זה טיפות מתחת 3V הוביל ידידותית לסביבה יבוא.

ראשית, אנו רוצים את הדברים האלה יכלול הרבה יותר טוב ספק כוח מעגלים. לדוגמה, אנחנו רק החליף את CR2032 ב Apple טלוויזיה מרחוק, כמו גם נקבע את המתח ב 2.7V. כי מרחוק כמו גם את פעמוני שניהם פועלים ממקור 3V. הם לא יכולים להתבצע לעבוד עד 1.8V? עם זאת אנו לסטות.

בנוסף למעקב אחר מתח [דן] מתקן גם סופר מספר פעמים הצ ‘ימום יש צלצול. כל שמונה שניות זה מהבהב את הספירה בינארי, אלא אם כן הוא לוחץ על הלחצן האדום כדי להסיר את הספירה. זה מוצג בסרטון לאחר ההפסקה. אנו ההנחה שהוא רוצה להבין בדיוק כמה פעמים דבר זה יכול להיות מנוצל לפני הפעלת הסוללות למטה.

אבל ברצינות, עבור מוצר שנוצר לעתים רחוקות כגון זה בדיוק כמה קשה יהיה לנצל קציר אור הסביבה כדי לסייע להציל את הסוללות? מסתכל על כמה מספרי קציר סולארית מקורה מראה שזה עשוי להיות בלתי אפשרי רק כוח זה מ PV, אבל מה אם היה סופר כובע אשר יהיה לעמוד עם טפטוף מן פאנלים עם זאת עדיין לנצל את הסוללות כאשר רץ למטה?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *