G עשתה מאמץ מרוכז כדי לשפר את הניווט למשתמשים ניידים. אלה המתנדנדים אנדרואיד כמעט תמיד מקבלים את הסוף הרבה יותר טוב של העדכונים מבחינת גוגל, אולם בהכרה בכך שאנשים iOS הם עדיין דמוגרפיים מכריעים בכל מה שקשור להישג יד, יצרנית האנדרואיד בדיוק חשפה די משמעותית עדכן עבור אלה ב- iPhone כמו גם ל- iPad בנוסף לאנשים שמפעילים מערכת הפעלה ניידת משלהם.

שתי האפליקציות – אפילו הגרסה שהתגלתה בחנות האפליקציות – יהיו כפופות לכמה ציוצים אסתטיים חזקים על פי המאמץ החדש של גוגל בסגנון החומרי עם אנדרואיד 5.0 סוכרייה על מקל, כמו גם שתראו בתמונות המסך למטה, הכל הרבה קל יותר לעיבוד נקי כמו גם הרבה יותר.

גוגל מעולם לא העדיפה את יהירות הפונקציונליות, כמו גם על אף ההתאמות המבורכות למראה הכללי של מפות, המוזרויות השונות של עיצוב החומרים יהפכו את האפליקציות להרבה יותר מספקות כמו גם נוחות לשימוש. הסגנון השכבה שהמאמצים המוקדמים של Lollipop נהנו ממנו מתחיל לזלזל בכל מערך האפליקציות של גוגל, כמו גם מפות הוא רק המקבל המאומת הנוכחי.

גם ב- Offing הוא שילוב עם Uber, שמתאים אם לעתים קרובות אתה מסתובב ממקום למקום. Uber ביססה את עצמה היטב כשירות מוניות סביר ועם זאת פרמיום עם המון לקוחות מסורים במהלך השנים האחרונות, כמו גם כאשר העדכון הזה התגלגל, יחידי Uber יוכלו לבדוק מסלולים כמו גם מחירים לחסוך נתיבים במפות.

כאשר גם תמיכה ניתנת להחלפה מופיעה עבור מפות אנשים שממוקמים בארצות הברית, אנשים של מדינות יוכלו להזמין טבלאות כמו גם להזמין הזמנות מבלי שאפילו יצטרכו לצאת מאפליקציית המפות.

קישרנו לאפליקציות שלהלן, אולם בעוד שגוגל חשפה את העדכונים הללו, ברור שהם עדיין כמה ימים מפריים טיים. כמו כן, גם האפליקציות מחמיאות לחלוטין להורדה, כך שאין נזק לקחת אותם לסיבוב.

(הורדה: מפות Google עבור iOS / Android)

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו כמו גם את גלריית האפליקציות של iPad כדי לבדוק הרבה יותר אפליקציות עבור ה- iPhone שלך ​​כמו גם ב- iPad, כמו גם את גלריית האפליקציות של Android שלנו כדי לבדוק הרבה יותר אפליקציות עבור מכשיר אנדרואיד שלך.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *