למרות שזה שירות ההודעות המיידי הטוב ביותר, ובכל זאת נראה כי WhatsApp לא לוקח הפסקה וגם להתעסק בתפארתו. זה כל הזמן מעדכן את עצמו בשילוב של תכונות חדשות. כמו כן, נראה כי הם לא משאירים שום סוג של אבנים ללא הפוך ככל שהפרטיות כמו גם האבטחה הולכת. לאחר הצגת פונקציית נעילת טביעות האצבע באפליקציה, WhatsApp בודקת כעת את ההרס העצמי כמו גם הודעות שנעלמות. החדשות מגיעות ישירות מ- Wabetainfo, שהדלפותיו כמו גם השמועות לגבי WhatsApp נפוצות יותר מאשר לא מתגלה כנכונות. עם זאת מה בדיוק פונקציה זו עושה כמו גם מוצעת לכולם? בדק עוד יותר כדי להבין יותר. יתר על כן, אם נראה כי פונקציה זו מסקרנת אותך, אז אל תזכור לבדוק 25 טיפים של WhatsApp כמו גם טכניקות לשימוש ב- WhatsApp כמו מקצוען.

מה זה הודעות שנעלמות

כפי שהשם מרמז, פונקציית ההודעות שנעלמת WhatsApp מאפשרת לך לקבוע זמן ספציפי שלאחריו ההודעה תושס את עצמה. תהיה לך אפשרות לבחור מתוך רשימה של תקופות זמן המוצעות. ככל שתוקף התקופה הפעם, ההודעה תיעלם. זה הולך אפילו צעד אחד קדימה מאשר תכונת המחיקה הנוכחית עבור כולם. במקרה האחרון, ההודעה הזו נמחקת עדיין נשארת, אולם במקרה זה, לא יהיה שום זכר להודעה שנעלמה.

זמינות של תכונה זו

האפליקציה נמצאת כרגע בשלב האלפא שאחריו היא תגיע לשלב הבטא. כאשר הוא מגיע לשלב בטא זה, אנשים עשויים לנסות את בטא Vhatsapp v2.19.279.APK. גם כאשר הפונקציה מגיעה לשלב הבטא, אל תצפו שתקבלו פונקציה זו בוודאות. זה מכיוון שעדכונים מסוג זה הם בצד השרת, כמו גם רק קומץ אנשים מקבלים את זה בתחילה. יתר על כן, כדאי לדון באמת שאתה דרישה להירשם לתוכנית בדיקת הבטא של האפליקציה או לקבל את גרסת הבטא האחרונה של אפליקציית WhatsApp.

כיצד לאפשר לאפשרות ההודעה שנעלמת WhatsApp?

פונקציית ההודעות שנעלמות של WhatsApp נמצאת (כרגע) תחת הגדרת קבוצה. ניתן לגשת אליה על ידי הקשה על שם שם הקבוצה כמו גם על פני קטע הגדרות הקבוצה. מכיוון שהוא נמצא בשלב האלפא, המקום עשוי להשתנות לחלוטין אם הפונקציה משתלבת בגרסה היציבה.

כמו כן, WhatsApp אפילו מאפשרת לך להשבית את תכונת המצב שלה. עיין בטכניקה כדי לכבות או להשבית את תכונת מצב WhatsApp.

עוד מידע

דבר חשוב אחד שאולי שמתם לב הוא המקום של תכונה זו. אם לשפוט על פי מיקומו, נראה כי הפונקציה תוצע רק בצ’אטים הקבוצתיים כמו גם לא אצל אישיות. עם זאת, קח כל מה עם קמצוץ מלח, עד שיגיעו כל סוג של חדשות רשמיות. יתר על כן, WhatsApp סיפקה באופן מוזר רק שתי הודעות שנעלמות זמן- 5 שניות כמו גם שעה. אתה יכול לתת ל- WhatsApp להרוס את ההודעה מעט אחרי 5 שניות או אחרי פער משמעותי של שעה.

נקווה ש- WhatsApp אכן תוסיף את תכונת ההודעות שנעלמות, עם כמה ציוצים גדולים לאורך הדרך. הבולט ביותר הוספת הפונקציה לשיחות אישיות גם תוספת של יותר מרווחי זמן תהיה מהלך מבורך. מה הדעות שלך בנושא זה? האם פונקציית ההרס העצמי של WhatsApp תצליח בהשוואה לזו של מברק כמו גם סנאפצ’אט? האם בואו נבין את דעותיך בסעיף התגובות למטה.

קרא הבא: אפשר להחליק להשיב ב- WhatsApp עבור אנדרואיד

מקור: Wabetainfo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *