Chrome מציע את היכולת לפתוח מספר כרטיסיות בו זמנית. זה מוכיח חשיבות רבה, בכל הנוגע לקלות השימוש והריבוי משימות. אבל אחרי מספר מסוים של כרטיסיות, זה לא רק גורם לפיגור המחשב שלך אלא גם נראה די מסודר מנקודת המבט של חווית המשתמש. ולעתים קרובות יותר מאשר לא, אפילו לא הייתם פותחים חלק מהכרטיסיות הללו על בסיס קבוע. אז במדריך זה, אנו נציע דרך לעקיפת הבעיה המהירה שתוכל לסגור אוטומטית כרטיסיות Chrome שונות לאחר זמן קבוע מסוים.

היינו לוקחים את העזרה של סיומת כרום לביצוע משימה זו. האמת שנאמר שלא תחווה הרבה מהבדל בביצועים. הסיבה לכך היא שלמרות שההרחבה מנהלת (סוגרת) את כל הכרטיסיות, ובכל זאת היא עדיין חלק מדפדפן Chrome. אז זה יפעל באותו זמן ברקע יחד עם כרום. אבל הרחבה זו באמת גורמת לכרום לעמוד בנפרד מנקודת המבט של ממשק המשתמש. אחרי הכל, מי לא רוצה לעבוד בסביבה נטולת עומס? נתחיל כעת במדריך כיצד לסגור אוטומטית כרטיסיות Chrome שונות. כמו כן, אם אתה מרגיש ש- Chrome הפך לאט למדי במכשיר האנדרואיד שלך, אז נקה מטמון ונתוני גלישה ב- Chrome עבור אנדרואיד.

סגור אוטומטית כרטיסיות כרום לאחר זמן שנקבע

אנו נשתמש בתוסף הכרום של Tab Wrangler כדי לבצע את המשימה האמורה. תפקידו פשוט. זה מעביר (סוגר) את כל הכרטיסיות, שלא שימשו ל”זמן מסוים “, מדפדפן הכרום ומעבירים אותו לקטע ‘מתאם’ שלו. יש לך את החירות להגדיר את משך הזמן הקבוע הזה. כמו כן, כברירת מחדל, זה לא סוגר אף אחת מהכרטיסיות המוצמדות (כרטיסיות שנשארות מחוברות בדפדפן שלך, עד שתסיר אותן ידנית. כדי להצמיד כל כרטיסייה פשוט לחץ עליה בצורה הטובה ביותר ובחר בכרטיסייה PIN). מלבד היכולת להתאים ידנית את הזמן, זה גם נותן לך אפשרות לסגור רק סוגים מסוימים של אתרים. ניתן להגדיר אתרים אלה באמצעות כמה מילות מפתח מסוימות. כל אלה והרבה יותר מוסברים בסעיפים הבאים להלן.

הוסף סיומת Wrangler Tab בדפדפן Chrome שלך

ברכישה לסגירה אוטומטית של כרטיסיות Chrome שונות, תזדקק לתוסף כרום Wrangler Chrome.

לחץ על כפתור הוסף ל- Chrome.

עכשיו תקבל הודעה לשאול אם אתה באמת רוצה להוסיף את סיומת הכרום הזו. הקש על הוסף סיומת.

זהו זה. טאב רנגלר יתווסף כעת בהצלחה לדפדפן Chrome.

כפי שנדון קודם לכן, אתה יכול לשנות את ההגדרות שלה ולאצור אותה לפי הצרכים שלך. עקוב אחר ההוראות שלהלן לזה.

האם ההודעות המתמדות קופצות המוכיחות מכשול לנסות את הטיפים הקשורים לגוגל כרום שלנו? ואז בדוק כיצד להשבית חלונות קופצים של Chrome.

סגור כרטיסיות כרום דרך סיומת Tab Rangler

לחץ על סמל סיומת Wrangler Tab, הציג בחלקו העליון הטוב ביותר ליד סרגל הכתובות.

עכשיו, עבור לכרטיסייה אפשרויות. כאן תוכלו למצוא את האפשרויות הבאות. הגדר את זה לפי הדרישות שלך.

סגור כרטיסיות לא פעילות לאחר: זה מציין את הזמן שלאחריו ייסגרו הלשוניות מכרום ויועברו לקטע של תוספים.

כרטיסיות קרובה אוטומטית רק אם יש לי הרבה יותר מ: כדברי השם, זה רק יסגור את הכרטיסיות ויעביר אותו לקטע הקורל שלו, ברגע שהוא יגיע למספר הצוין של כרטיסיות. שימו לב שהכרטיסיות המוצמדות אינן נספרות בכך.

זכרו עד: המספר המרבי של כרטיסיות שהוא צריך להיסגר מדפדפן הכרום ולשמור על הכספת שלו.

מנע כרטיסיות כפולות במכלול הכרטיסייה:

לעולם לא: כל הכרטיסיות הכפולות יועברו לקטע הקורל שלה לאחר הזמן שצוין.

אם כתובת האתר תואמת בדיוק: כאשר הכרטיסייה סגורה אוטומטית מ- Chrome ומגיעה לקטע Corral, התוסף בודק אם אתר כלשהו עם אותו כתובת אתר כבר קיים. לאחר שנמצא, האתר החדש יבטל אז את הישן.

אם שם המארח וכותרות העמוד התאמה: האתר החדש מחליף רק את הקיים בקטע Corral אם שם המארח ותואר העמוד.

תחת קטע Tab Corral, תוכלו לראות את כל אותם אפליקציות שנסגרו מדפדפן Chrome ועברו לכאן.

קטע מנעול הכרטיסיות מציג את כל האפליקציות שהוצמדו ולא ניתן היה להעביר אותו לקטע של Corral. מלבד זאת, זה מראה גם את הזמן שנקבע עבור הלשוניות הרגילות- לפני שהם נסגרים ועברו לקטע הקורל.

כיצד לשחזר כל כרטיסייה בחזרה ל- Google Chrome

החלק הטוב ביותר בשימוש בתוסף זה הוא שתוכלו לשחזר בקלות כל אחת מהכרטיסיות הסגורות. לשם כך אתה צריך ללכת לקטע Tab Corral. כעת לחץ על תיבת הטקסט שליד האתר שעליך לשחזר. לאחר שביצעת את הבחירה, לחץ על כפתור השחזור שליד סמל הפח (ראה תמונה להלן). בנוגע לסמל הפח, הוא מאפשר לך למחוק לצמיתות את הכרטיסייה, אפילו מהקטע הקורלתי. אז השתמשו בזהירות.

בכך אנו מסיקים את המדריך כיצד לסגור אוטומטית את Chromenull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *