עכשיו, כאשר שחרור הבטא הציבורי הראשון של iOS 9 נמצא בידי המאמצים המוקדמים, אפל מתחילה באופן אידיאלי לקבל משוב מועיל באמת, ומסייעת לו דלעת באגים כמו גם עובדים על קינקים לפני שהגרסה הסופית נשלחת ליחידים בהמשך השנה. זה יתרחש רק אם אנשים מדווחים על באגים כמו גם על בעיות עם זאת, כמו גם אפל מבינה זאת. זו הסיבה שכל התקנה של iOS 9 בסוג בטא ציבורי כוללת אפליקציה שהופכת את הדיווח על באגים לפשוטים ככל שיכולים להיות.

המותקנים יחד עם הבטא הציבורי של iOS 9 עצמה, עוזר הערות של אפל הוא מה שהמשתמשים בשחרור בטא ציבורי יכולים להשתמש בהם אם הם רוצים ליצור קשר עם אפל כדי לדווח על בעיות כמו גם בתורו לסייע להפוך את iOS 9 למיקום טוב בהרבה לכולם מתי כאשר זה נשלח בהמשך השנה. הצעדים הדרושים לשם כך הם קלים, כמו גם היתרונות למשך מספר דקות של עבודה עשויים להיות ענקיים.

הנה מה שאתה דרישה לעשות כדי להתחיל לדווח על סוגיות iOS 9 אם אתה משתמש בצהא הציבורי.

שלב 1: קח צילום מסך של הנושא אם יתכן, מכיוון שהוא הופך את המהנדסים לפשוטים יותר לדמיין על מה אתה מדבר. כדי לצלם צילום מסך, לחץ כמו גם להחזיק את הבית כמו גם על כפתורי ההפעלה בו זמנית כמו גם להרפות באותו זמן בדיוק. צילום המסך נשמר באפליקציית מצלמות הווידיאו באלבום חדש בשם צילומי מסך.

שלב 2: הציג את אפליקציית עוזר התגובות ממסך הבית שלך.

שלב 3: אם זו הפעם הראשונה שהצגת את האפליקציה, תדרישה להתחבר עם מזהה Apple שלך, אחרת הקש על כפתור ההלחנה בפינה השמאלית העליונה.

שלב 4: בחר את הסיווג שמתאים לבעיה שלך, כמו גם התחל למלא את שאר השדות. ככל שתמלאו הרבה יותר, כך ייטב, אז היו מקיפים ככל שתוכלו.

שלב 5: חבר כל סוג של צילומי מסך שצילמת.

שלב 6: בסיום, שמור את הדוח כטיוטה או הגש אותו. זה לא שגרתי לשמוע מאפל, עם זאת זה גם לא נשמע. אל תשב ליד הטלפון ומחכה על טים קוק שיחת טלפון, מכיוון שהוא לא יעשה זאת.

אם יש לך מזל באמת, המהדורה הבאה של iOS 9 בסוג בטא תראה את הבעיה הספציפית שלך קבועה. בִּתג Loce!

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

iOS 9 בטא ציבורי: בדיוק איך להוריד כמו גם להגדיר את הטוב ביותר עכשיו [הדרכה]

הורד iOS 9 Beta 3 כמו גם הגדר באייפון 6, 6 פלוס, 5S, 5C, 5, 4S, iPad, iPod Touch [הדרכה]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *