אנו מתקרבים למהיר לפרק הזמן החשוב ביותר שמטפל בו להחליק עלינו כל אחד כמו גם בכל שנה. כן, אנו מדברים על הנקודה בלוח השנה השנתי כאשר ההשערה המקיפה את הדור הבא של האייפון מתחילה היטב כמו גם לעלות על פני השטח. ראינו ש- WWDC השנה באים, כמו גם לא להזכיר שום סוג של חומרת אייפון חדשה, אשר כשלעצמה ניכרת מכיוון שהיא שפשפה באופן מיידי שמועות הנוגעות לאפל שנפלה בחזרה על פי לוח הזמנים המקורי של יוני 2007. מעט מאוד מובן לגבי גאדג’ט האייפון מהדור השביעי-מלבד שהוא יפעיל את iOS 7 של התוכנית-עם זאת זוג תמונות להופיע באופן מסתורי עשוי להראות את קיומם של ה- iPhone 5S עם מספר שדרוגים משמעותיים.

אם קרה לך להימנע משדרוג ה- iPhone 4 או 4S שלך לאייפון 5 אך ורק מכיוון שהסוללה לא הייתה מספיק עצומה, כמו גם המצלמה הפונה לאחור לא הושמעה באור מספיק כשמצמצמת תמונה, אז השמועה היא שזו ה- iPhone 5S עשוי להיות רק הסמארטפון עבורך. כיום, כמה תמונות מציגות את עצמן מחוץ לאתר, כמו גם מראות את מה שאפל עומדת בפנינו כאשר הם בסופו של דבר חושפים את האייפון הבא. אם אתה מסתכל בהתחלה על פני פנימיה של הגאדג’ט אז האלמנט הברור באופן מיידי של התמונות הוא שההיבט מסוג נראה דומה לדגם ה- iPhone הנוכחי.

עלינו להבין עד עכשיו שלא ניתן לשפוט את כל מה שניתן לשפוט בהופעות ראשונות מאוד, כמו גם מוסבר שאם אלה יתבררו כתמונות אותנטיות, הרוכשים יקבלו כמה שינויים פנים. הנקודה הראשונה שיש לציין היא שהתמונות מציגות תצורת פלאש בהובלה כפולה ליד המצלמה הפונה לאחור, שנראית לתפוס כפול מהאזור של פלאש LED הקיים באייפון העיצוב הנוכחי 5. כמו כן, מצוין כי הסוללה בחומרה מסומנת בבירור כ- 5.92WR, שהיא מעט גדולה יותר ממה שכבר יש לנו.

כמו תמיד, אנו דואגים להסתכל, כמו גם לצלם את התמונות האלה עם קמצוץ מלח בינתיים, או לפחות עד שיש לנו מילה רשמית מאפל או אזור כמה ראיות נוספות המצביעות על כך שהם אמיתיים. בדרך כלל צפוי שאפל תביא כמה הכרזות נוספות באוקטובר השנה כדי להכיר לנו את ה- iPhone 5s החדש בנוסף לגרסת תוכנית התקציב של האייפון לשווקים מתעוררים.

אם כי, תאריך השחרור של iPhone 5S הוערך בדרך כלל ביולי, אולם ראו בדיוק איך הדברים מתנהלים, אנו מטילים ספק בכך.

(מקור: מקרומורים)

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *