אמזון קיימה אירוע כמו גם חשפה המון דברים. עדכונים ל- Echo, Eero, כמו גם מערכי מוצרי סאונד נכללו בנוסף לכמה הכרזות חדשות לגמרי.

יש כל כך הרבה שהועבר להצהרה של אתמול שאנחנו פשוט הולכים לקפוץ אידיאלי!

Echo Amazon New, כמו גם נקודות הד

ההד החדש ביותר עכשיו לוקח צורה כדורית עם תמיכה בזיגבי, כמו גם מתגאה ב”סאונד פרימיום, אדפטיבי “. יש גם תמיכה בעבודה כגשר מסלול הליכה באמזון.

ה- Echo Dot הצנוע מקבל שפת סגנון דומה להד החדש, וגורמת לו להיראות הרבה יותר עתידנית. ישנן שתי אפשרויות עם אחת באמצעות שעון LED. התמחור מתחיל ב 50 $ תוך שמירה על מסך LED עלות 10 דולר נוספים.

אפילו תהיה מהדורת Yearsters Echo Dot New שתכלול סגנונות חדשים כמו גם את זה יביא 60 $. הזמנות מראש מוצעות כעת כמו גם הם ישלחו ב -5 בנובמבר.

הזמנה מראש: Amazon Echo (Gen 4): 99.99 $
הזמנה מראש: Amazon Echo Dot (Gen 4): 49.99 $
הזמנה מראש: Amazon Echo Dot (Gen 4) מהדורת הצעירים: 59.99 $

מופע הד חדש 10

ל- Echo Show 10 החדש מסך מגע בגודל 10 אינץ ‘כמו גם בפעם הראשונה, הוא זז. בעיקר, זה יצעד להסתכל עליך כשאתה דורש את זה וזה הדבר הכי מגניב שראינו אי פעם. זה גם מועיל לוודא שהמצלמה תמיד עומדת בפניך כשאתה בשיחת וידאו. גם אם אתה מסתובב בעצמך.

Show New Echo Show 10 יביאו 250 $. שוב, ההזמנות מראש מוצעות כעת אולם איננו מבינים מתי זה יישלח. אמזון קובע לפני החגים.

הזמנה מראש: מופע הד של אמזון 10: 249.99 $

מסכי ההצגה של Echo של אמזון יקבלו את נטפליקס

האם יש לך גאדג’ט להופעה של הד או לתכנן לבחור את ההצגה של ההד האלגנטי 10? בקרוב תוכל ליהנות ממנו בנטפליקס, לדברי אמזון. לא סביר שתשב כמו גם ליהנות מתמונת קולנוע על הדבר הזה, עם זאת זה עשוי להיות פנטסטי להתעדכן בתוכניות שלך בזמן בישול או ניקוי, למשל.

מצלמת הבית של טבעת תמיד היא מזל”ט לבית שלך

מצלמות אבטחה אינן דבר חדש, אולם הצליל תמיד מצלמת הבית הוא מזל”ט שעף סביב הבית שלך. זה חדש לחלוטין, כמו גם זה יביא 250 $ כאשר הוא נשלח בשנה הבאה.

הרעיון פשוט. המזל”ט מציין שאינך דורש מצלמות סטטיות בביתך, כמו גם שהוא יכול לדרוך לחללים שבהם הוא מאמין שנדרש שירותיו. לאמזון יש מודעה המציגה חיישן שבוחרת דלת פתיחה – כאשר המזל”ט יוצא לחקירה. זה נראה פנטסטי כמו שהוא עתידני לחלוטין. אנחנו פשוט לא בטוחים בדיוק איך חיות המחמד המשפחתיות ייקחו לזה.

הטבעת קשורה לרכב שלך

אמזון כמו גם סאונד רוצים להביא את המצלמות שלהם לרכב שלך, עם מצלמת רכב הקול שילוב של מצלמת מקף כמו גם מצלמת בטיחות. שלא כמו מצלמת מקף, תוכל לבדוק את העגלה שלך בכל סוג של זמן כל עוד יש רשת WiFi קרוב או לרוכשים יש תוכנית LTE.

יש גם ממשק API, עם קישור לרכב קול באמצעות יצרני האפשרות להשתמש במודיעין של רינג, כמו גם לספק לאנשים לקבל גישה לכל סוג של מצלמות שעשויות להיות על הסיפון. טסלה כבר נרשמת, עם התקנת לאחר השוק המגיע בשנת 2021 תמורת 200 דולר.

EER0 6 מתאימים יחד WiFi 6 נתבים

אמזון חשפה גם את Eero 6, Eero Pro 6, כמו גם נתבי Eero 6 Extender כמו גם את המרחיבים. כולם תואמים את ה- WiFi 6, כמו גם מציעים דרגות מגוונות של הגנה על הבית על סמך כמה גדול של שטח שאתה דרישה לכיסוי.

ל- Eero 6 כמו גם Eero 6 Pro לשניהם שתי יציאות Ethernet כמו גם יציאת USB-C. הם מוצעים להזמנה מראש כעת החל מ- 199 $. הם ישלחו 2 בנובמבר.

הזמנה מראש: Eero 6: 129 $
הזמנה מראש: Eero Pro 6: 229 $
הזמנה מראש: Eero 6 Extender: 89 $

מעודכן סיום מקל טלוויזיה כמו גם סיום חדש TV Stick Lite

אמזון גם עדכנה את מערך הטלוויזיה Timpinate שלה, והעניקה למקל הטלוויזיה המסיימת הרבה יותר פנים חזקות יותר בנוסף לתמיכה ב- Dolby Atmos Audio במחיר בדיוק של 39.99 $.

ה- Stick Stick Lite החדש שיציע תמורת 29.99 דולר בלבד. זה הופך את הדברים האלה כל כך זולים שיש סיבה קצת לא להיות אחת בכל חדר.

הזמנה מראש: Amazon Time Tv Stick Lite: 29.99 $
הזמנה מראש: אמזון סיום מקל טלוויזיה: 39.99 $

סטרימינג משחק של אמזון לונה

שירותי סטרימינג במשחק הופכים להיות ענקיים כמו גם אמזון רוצה לפעולה. שירות Luna החדש שלה יציע סטרימינג של 4K כמו גם משחק בלתי מוגבל במחיר של 5.99 דולר לחודש. משחקים יוצעו באמצעות ערוצים, עם אידיאל אחד שנחשף כעת.

אם כולם יביאו 5.99 $ לא ברור. חשוב לציין כי עד כה זה יעבוד כמעט על כל סוג של פלטפורמה, כולל אייפון. זה לא מסיר בדיוק את האופן בו לונה תתמודד עם שירותי סטרימינג אחרים כמו Xcloud של מיקרוסופט כמו גם כאלה, Howevnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *