שנת 2017 הייתה שנה מאוד פורה אם נזכור את הטלפונים החכמים שהושקו על ידי חברות שונות השנה. ראינו שהפער בין סמארטפוני הדגל לסמארטפון הבינוני הופך פחות ופחות מדי שנה וכעת הוא אמירה מפורסמת שהטלפונים הטובים הופכים להיות זולים יותר והטלפונים הזולים יותר הופכים טוב “. כעת, ייתכן שרכשת השנה סמארטפון חדש בין הסמארטפונים השונים שהושקו השנה והייתם צריכים לעשות הרבה התאמה אישית לסמארטפון שלכם כבר.

אזור אחד בו אנו מצפים בדרך כלל כאשר אנו מנסים להתאים אישית את המכשיר שלנו הוא טפט המכשיר במסך הבית כמו גם מסך הנעילה שהוא הדבר הראשון שאנחנו מסתכלים במכשיר שלנו כשאנחנו פותחים אותו. לפיכך, מקובל לצפות קדימה לטפטים ייחודיים עבור המכשיר. כמו כן, שמנו לב שישנם משתמשים רבים שאוהבים גיבורי על ואוהבים להחיל טפטים של גיבורי על על המכשירים שלהם.

לכן, ריכזנו חבילת טפטים המכילה את כל הטפטים מהגיבורי העל המפורסמים שהיו מפורסמים במדינות השונות ברחבי העולם שראינו בסרטים רבים שיצאו השנה. חבילת טפטים זו מכילה 120 טפטים המגיעים באיכות גבוהה המתאימה לסמארטפון שלך.

כעת, כפי שהזכרנו קודם, חבילת הטפטים הזו מכילה את כל טפטים של גיבורי העל המפורסמים וניסינו לכלול כמעט את כל טפטים של גיבורי העל המפורסמים בחפיסה זו. כעת, הטפטים כוללים את גיבורי העל המפורסמים כמו ת’ור, וונדר וומן, האלק, ספיידרמן, סופרמן, אקס-מן, פלאש, קפטן אמריקה והרבה יותר.

כמו כן, כל הטפטים הללו מגיעים ב- Full HD, Quad HD וכן ברזולוציית 4K, מה שאומר שהם זמינים ברזולוציות תמונה שונות כמו 1920 x 1080 (FHD), 2560 x 1440 (QHD) ו- 3840 x 2160 פיקסלים (4K ).

טפטים אלה נקשרו על ידינו באיכות המקורית לתיקיית מיקוד שאותה התחברנו למטה. כעת, תצטרך להוריד את תיקיית ה- zip זו על ידי ביקור בקישורים מלמטה. לאחר הורדת התיקיה, אתה יכול להשתמש בכל אפליקציית סייר קבצים בסמארטפון שלך כדי לחלץ את קובץ ה- zip ואז אתה יכול להחיל טפטים אלה כטפטים ברירת המחדל בסמארטפון שלך ולהפוך את הטלפון החכם שלך.

הורד טפטים של גיבורי העל לסמארטפונים

120-superheros-wallpapers.zip | מַרְאָה

קרא הבא
טפטים של REDMI 6 PRO (26 FHD+ קירות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *