צעד בצד אפל, יש לנו מתחרה חסכוני בעיר! עבור מה שעשוי להיות פרק זמן מוגבל, אמזון מציעה הנחה מרשימה על אוזניות האוזניים האלחוטיות של Back Bay Duet 50 עם Bluetooth 5.0 כסטנדרט.

בואו נוציא את החלק החשוב מהדרך מלכתחילה. אוזניות אלחוטיות אלה מגישות חיי סוללה מרשימים במיוחד. מטען יחיד ייתן לך שמונה שעות של הפעלה מהאוזניים, אך הכוח האמיתי נובע מתיק הטעינה. פשוטו כמשמעו. נשיאת המקרה איתך תעניק לך 32 שעות נוספות של חיי סוללה, כלומר האוזניות באמת מוכנות לכל הרפתקה. נגמר לך האנרגיה לפני שהם כן. זה 40 שעות של השמעה בסך הכל.

בנוסף לחיי הסוללה הנרחבים, אתה גם תקבל רמת איכות מרשימה מפלט השמע. האוזניות הוטלו על מנת לשחזר את “הטון העשיר של מערכת הסטריאו האמריקאית Hi-Fi”, המציעה בס חזק, שיא בינוני רגוע וטבעי, וגבהים פריכים במיוחד. איכות השמע גבוהה והמיקרופון הנלווה מציע בידוד רעש מדורג עליון, שנועד לנסות ולטבול את המשתמש בחוויה. לפעמים, עם אוזניות כמו זה, הלובש מרגיש כאילו הם מאבדים את תחושת הטבילה הזו במסלול הנבחר שלהם. היצרנים עבדו קשה עם דואט שנות ה -50 כדי לנסות להבטיח שזה לא המקרה כאן.

שנות ה -50 של הדואט נבנו גם כדי להיות אטום זיעה ולבוש קשה. באופן ספציפי, הם נבנו עבור מה שהחברה מכנה “ריצות ארוכות וטיולים בגשם, ברך ובשלג.” אם אתה הסוג הפעיל, לא אמור להיות לך שום בעיה עם אלה בכלל. האוזניות מסוגלות גם לשיחות ללא ידיים עם מגוון מכשירים שונים ולתת שליטה קלה על המוזיקה הנגינה והשיחות הנכנסות עם ברזים פשוטים על הניצנים ולא צריך לגשת לסמארטפון.

עיין כעת ב- DUET שנות ה -50 בקישור הישיר למטה אם ברצונך ליהנות מ -40 שעות של השמעה.

קנה: דואט 50 אוזניות אלחוטיות עם Bluetooth 5.0 מאמזון: $ 35.99 באמצעות קוד WirelessJuly | מחיר מקורי: 44.98 $

יתכן שתרצה לבדוק:

הורד iOS 13 BETA 3 קישורי IPSW, עדכון פרופיל OTA יחד עם iPados 13 beta 3

הורד פרופיל iOS 13 Beta 3 ללא חשבון UDID / מפתח, הנה איך

הורד: iOS 13 Beta 3 17A5522G קישורי IPSW, עדכון מתוקן OTA שפורסם ל- DEVS

Jailbreak iOS 12.2 באמצעות UNC0VER 3.3.0 IPA

התקן WhatsApp באינטרנט ב- iPad בזכות iOS 13 ו- iPados 13

100+ iOS 13 תכונות נסתרות לאייפון ואייפד [רשימת ריצה]

כיצד לשדרג את iOS 13 / iPados 13 בטא ל- iOS 12.3.1 / 12.4

iOS 13, תאימות iPados לאייפון, מכשירי iPad, iPod Touch

הורד iOS 13 BETA 1 IPSW LINKS והתקן ב- iPhone XS MAX, X, XR, 8, 7, Plus, 6S, iPad, iPod [הדרכה]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *