זמינות בכל הצורות כמו גם בגדלים, כמו גם אפליקציה בולטת באפליקציה GeekBench הובנה כמקור לדליפות כאלה בעבר, במיוחד מתי מתי מתי זה נוגע לאייפונים.

עכשיו נראה שזה יכול להיות המצב כאשר הרבה יותר עם האייפונים של 2018 שעלולים להוציא את התוכנה.

בתחילה מדווח על ידי Consomac, נראה כי לפחות אחד מאייפונים לשנת 2018 עשוי לראות שיפורי מהירות קלים על ה- iPhone X הנוכחי. הגאדג’ט בדאגה מסופק כ”אייפון 11,2 “עם לוח האם D321AP. יתכן, על פי הדיווח, שמדובר באייפון 9 או אייפון 11, תלוי באיזה שמות שמות מנומקים תבחר ללכת.

ציון GeekBench שאולי סיפק לנו את המראה הראשון שלנו של האייפון החדש מגיע מהשבוע שעבר, כמו גם מציג מעבד זרוע הדומה לשבב ה- A11 Bionic שמכה בלב כל אייפון לשנת 2017. היכן ששינוי הדברים אולם הוא ב- RAM, כאשר הגאדג’ט שנבדק לאחרונה כולל 4GB של RAM ואילו מכשירי אייפון נוכחים למעלה ב- 3GB. גם מטמון כיוון L1 כמו גם מטמון נתונים שניהם רואים גם גוברים מ- 32KB ל- 128KB.

אז בדיוק איך ציון הגאדג’ט החדש? מבחינת תוצאות הליבה בודדות, השיפורים היו שוליים, עם שיפורי מהירות של 10% בלבד על האייפון X. הדברים היו אפילו פחות מצוינים עם המבחן הרב-ליבולי, שראה שיפור של 5% בלבד. עם זאת, חיוני לזכור שמדובר במוצר שלא פורסם כמו כן, יתכן שהחומרה כמו גם ללא ספק חצץ עצמה עדיין לא מותאמים לבדיקה.

מה שכל זה מסתכם בכך שצריך להיות קמצוץ מלח המשמש כאן. בתנאי שמזהה של אייפון 11,2, יתכן שגם הגאדג’ט הזה הוא הקצה התחתון של הכרזות האייפון של 2018-באופן אידיאלי הגאדג’טים המתקדמים יותר יעברו הרבה יותר טוב בבדיקה.

(דרך: consomac [Google Translate])

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

Jailbreak iOS 11.3.1 ללא קשר לאפשרות אלקטרונית

Jailbreak iOS 11.4 עדכון תנאי: מה אתה דרישה לדעת

הורד: iOS 12 Beta 2 קישורי IPSW, עדכון OTA שוחרר

100+ iOS 12 תכונות נסתרות לאייפון כמו גם ל- iPad [רשימת הפעלה]

הורד נתוני פרופיל תצורה של iOS 12 Beta 2 ללא חשבון מעצב

הורד iOS 12 Beta 2 קישורי IPSW והוגדר ב- iPhone X, 8, 7, Plus, 6S, 6, SE, 5S, iPad, iPod [הדרכה]

כיצד לשדרג את iOS 12 בטא ל- iOS 11.4 [הדרכה]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *