אנחנו נמצאים רק ימים מהימים מהאירוע המאורגן שיציג ל קונסולת המשחקים של הדור הבא של סוני, עם זאת, בעוד שסוני עשויה להוט לחשוף את מה שהם עובדים עם אורביס; לעומת זאת, מיקרוסופט נשארת צמודות צמודות. היעדר המידע הציבורי מעסקי רדמונד לא אמור להיות כל סוג של הפתעה מצוינת, עם זאת יש לנו שפע של מידע שהודלף כדי לדשד עם בינתיים, החל ממקור שכבר מוכר לקהילה.

המידע שהודלף לאחרונה מגיע באדיבות פרטי שמתקשר לטלפון את עצמו סופרדה, כמו גם מובן בעבר לשכונת המשחקים עם ניסיונותיו למכור ערכת Durango Dev רשמית. הלגיטימיות של ההכרזה נשארת לא ידועה לחלוטין, אולם עשויה לעמוד לפרוע את נוצותיהם של אותם אוהדי המשחקים שעדיין נשארים מתלבטים בקשר החיישן של מיקרוסופט קינקט. שמענו מספר שמועות שונות על האיטרציה הבאה של חיישן Kinect, אולם ההשערה הנוכחית מציעה שמיקרוסופט הופכת את הקובץ המצורף לחובה ב- Xbox הבא.

אם זה יתברר כעובדתית, אז המצב החובה מצביע על כך שכל סוג של קונסולת Xbox חדש ישלח עם קינקט, כמו גם היה צריך שהחיישן יחובר כמו גם מכויל כראוי לפני שהמסוף יפעל אפילו. האמונה שמאחורי צעד כזה מביאה עקביות לשיטה בדיוק כיצד מעצבים עובדים כאשר הם יוצרים משחקים לחומרה החדשה, ומשאיר אותם ללא סיכון בהבנה שלכל הקונסולות יהיו פקה כמו גם תכונות לזהות תנועה.

כמו כן, Superdae מציעה כי הבקר האלחוטי שישלח עם הקונסולה החדשה יהיה בדיוק כמו זה הקיים, אולם יתפקד הבדלים אבולוציוניים. על פי השמועה, העיצוב כמו גם התצורה של הבקר דומה כמעט למה שיש לנו כעת, אולם שילוב של חידוש אלחוטי חדש ומסתורי מצביע על כך ש -360 בקרים לא יעבדו עם החומרה החדשה כמו גם להפך ו

בנוסף לאינטגרציה של Kinect חובה כמו גם לטכנולוגיית בקר אלחוטי חדש, גם ה- Xbox החדש מצוין כי הוא יכולת להריץ הרבה יותר מאפליקציה או משחק אחד בכל סוג של זמן שסופק. במקום שתצטרך לצאת לחלוטין ממשחק כדי לשחק עוד אחד או להריץ אפליקציה נוספת, לחומרה החדשה תהיה היכולת להשעות את תואר ההפעלה כרגע בקנייה כדי להפעיל משחק אחר.

כמו כן, מוצע כי ל- Xbox הבא יהיה זיכרון DDR3 של 8 ג’יגה -בייט על הלוח, כמו גם הכונן האופטי יוכל להחזיק 50 ג’יגה -בייט עצומים. חוץ מזה, תמיכה בתלת מימד תהיה שם במלואה 1080p, אם מעצב המשחק רוצה לרדת בדרך זו. ה- Xbox הבא הוא פועל על גבי מעבד בן 6 ליבות 64 סיביות בגובה 1.6 ג’יגה הרץ, ה- Xbox הבא הולך להיות מעצמת הנאה. כמו גם הו, האם הזכרנו שזה יתמוך ב- DirectX 11? כן, גם זה שם.

כמובן שלא ניתן לאמת את הלגיטימיות של הצהרות אלה, כמו גם מיקרוסופט שותקת בשקט במצב Xbox, אולם הם עשויים ליצור לחלוטין רגשות מעורבים אם נכון.

(מקור: קוטאקו)

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *