ה- Galaxy Nexus הוא תחנת כוח כאשר היא נוגעת לחומרה. יחד עם האיטרציה החדשה ביותר כמו גם הגדולה של גוגל של אנדרואיד – סנדוויץ ‘גלידה – זה פינוק שאיש לא יכול להכחיש.

התחלתי עם פתק אישי, באמת הסתכלתי קדימה אל ה- Galaxy Nexus כמו כל סוג של דרואיד-מעגן שם בחוץ. קיבלתי את המערכת שלי אחרי כמה שבועות של הצגתו באירופה, כמו גם פוצצתי על ידי מה שהיה לה להציע מחוץ לקופסה.

ראשית, הייתי מהופנטת מהתצוגה הג’ינורמית בגודל 4.65 אינץ ‘מאוד, היא פשוט יפה. כל ההכרזות שגוגל שהוצגה על כך בהצגה היו נכונות במקצת. המסך הוא מכר ענק לכל אחד, סמן את דברי על זה.

אם אתה תוהה לגבי בעיית באג עוצמת הקול ברשת 2G, אכן הוטלתי עליה כמו גם לסמוך עלי זה מבאס כמו גם הופך דברים רבים לחסרי תועלת, כמו ציוץ או הקלדת הודעת טקסט. אבל, עדכון רשמי של OTA תיקן את הבעיה תוך זמן קצר.

הנה מגיע החלק האומלל; הביצועים של טונות של אפליקציות בכריך גלידת אנדרואיד 4.x על גלקסי נקסוס הם בינוניים במקרה הטוב. זה פשוט רע, הפיגור מורגש ברצינות, הגלילה תחזיר אותך לשנות ה -90 כאשר נחשבה לגלילה חלקה על מיתוס. אני משתמש באייפון מושבע, יש לי iPhone 4S כמו גם אני מבין מתי אפליקציה נלהבת או סתם איטית, אז אני משתמש באייפון שלי כמדד כאשר היא נוגעת לביצועי אפליקציות חלקות חמאה.

אחרי שהלכתי עם טונות של פורומים כמו גם אתרים, סיפקתי בדיוק כיצד לתקן את הנדרים המשויכים לביצועים ב- Galaxy Nexus. אבל, גיליתי בעצמי תיקון מהיר שנמצא הכי טוב בתוך ה- ICS המפנק את ה- Galaxy Nexus עצמו. כמו גם החלק הטוב ביותר הוא; אינך דורש כבלים, יישום תוכנה מגניב או כל סוג של מהבהב כדי להתגבר עם הבעיה המוצהרת.

כל שעליך לעשות הוא לבצע את הצעדים המופיעים להלן כדי לרכוש עלייה ניכרת בביצועי האפליקציות תוך זמן קצר:

שלב 1: החלק במורד ההודעות.

שלב 2: הקש על סמל ההגדרות בחלקו העליון כמוצג בתמונת המסך למטה:

שלב 3: גלול את כל השיטה כמו גם הקש על אפשרויות מעצבים.

שלב 4: חיפוש בכוח GPU עיבוד כמו גם בדוק אותו כפי שמוצג בתמונת המסך למטה:

שלב 5: הרוג את כל האפליקציות שלך במגש המשימות הרב -משימות על ידי העברת אותן מהמסך או סתם לספק לגלקסי נקסוס שלך הפעלה מחדש.

שלב 6: Voila! סיימת, אתה צריך להבחין בגידול ניכר בביצועים ב- Galaxy Nexus שלך באפליקציות, במיוחד בגלילה.

אני לא אשף טק או מעצב בעצמי, אולם בכל הנוגע לביצועי האפליקציות, אני מאמין שהפיגור שם בגלל האפליקציות שלא היו מוכנות לכריך גלידה. עם זאת, אם אתה מפעיל אפליקציה התומכת לחלוטין ב- ICS, כגון אפליקציית Dropbox המעודכנת עבור אנדרואיד, לא תבחין בשום סוג של נדרי ביצועים בכלל.

עד אז, הצעדים שנדונו לעיל צריכים להתאים לצרכי סוכריות העין שלך.

הערה: מדריך זה עזר לי לחלוטין כמו שאיני יכול להבטיח שזה יעבוד בשבילך. אם זה עובד בשבילך, צמצם את המחשבות שלך בפייסבוק שלנו כמו גם בדפי Goolge+.

כמו כן, אתה יכול גם לבדוק את החוצה:

קרב החזית העוסק במצלמות: iPhone 4S לעומת Galaxy Nexus – [Video]

הסר את גוגל גלישה ממשגר הבית בכריך גלידת אנדרואיד 4.0

כיצד להוסיף גלישה כמו גם כפתורי מקוון על המסך לגלקסי נקסוס [הדרכה]

שורש גלקסי נקסוס ב- Android 4.0.2 ICS עם CF-ROOT [הדרכה כיצד לבצע]

כיצד להתקין/להבהב אנדרואיד 4.0.3 גלידה סנדוויץ ‘Miui Alpha ROM ב- Galaxy Nexus [הדרכה]

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *