אז, אתה מקלדת נלהב. “הלוח שהגיע מ- Dell, HP, או מי עשה את המחשב שלך הוא פשוט לא בשבילך. יש לך IBM עתיק, מקלדת DAS ללא הדבקה, או עוד מכשיר קלט טקסטוטרי דומה. ההקלדה שלך יכולה להישמע שלושה רחובות משם כמו Clack Unmistakable של מתגי אביב בנט מהדהד סביבך, אבל לא אכפת לך כי אתה באזור.

אין מקלדת יכול להיות high-end כמו זה שכבר יש לך, את המיקום שלך בהיררכיה של הזנת טקסט מובטחת. אבל אז זה מגיע [כריס ג’ונסטון] עם הפרויקט שלו, ופתאום שולחן העבודה שלך נראה מאוד עמוס. זה לוח מקשים בינארי עם מפתח 0, מפתח אחד, ותצוגה OLED. כל קלט הוא כמו סדרה של בתים בינאריים, כך כמו הקלדת הבינארי הארדקור תצטרך לדעת ASCII שלך.

מאחורי הסודות הוא Arduino Pro מיקרו בפועל במצב HID USB, ולהפעיל את הקוד באפשרותך להוריד מהקישור Github לעיל. זה מכשיר קלט ללא טעם, אבל אנחנו בטוחים שאתה מסכים שיש לו משהו של 00110001 00110011 00110011 00110111 על זה.

אם אתה חושב שאתה עשוי לראות את זה לפני על Hackaday אז אתה לא ממש נכון. יש לנו לוח מקשים בינארי בעבר, אבל לאדם היה מפתח החזרה ובכך היו שלושה מפתחות. זה אחד של 2-key “הלוח עבור בינארי purists.

[VIA / R / MENACTICALKEYBOORKES /]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *