אפל הפכו היום לשלוש חנויות חדשות של Apple View, עם חנויות חדשות בלונדון, פריז וטוקיו בדרך ב -10 באפריל.

במקביל למועד בו תצוגת Apple עולה להזמנה מראש וחנויות אפל אחרות יקבלו מלאי תצוגה מקדימה, שלוש החנויות החדשות ייפתחו למעשה בחנויות כלבו אחרות שכולן מתאימות לחוויית הרכישה של Apple View.

החנות שנפתחת בלונדון תביא נדל”ן פריים בחנות Selfridges, והיא תהיה ממוקמת בסמוך לחדר הפלא. כבר ידוע בשעוני היוקרה שלו, חדר הפלא הוא סוג המקום שאנשים הולכים להוציא כמה אלפי דולרים כבר על שעון. התצוגה של אפל תהיה בחברה כזו היא מעבר דירה חכם של אפל.

החנות הצרפתית תהיה בתוך Galeries LaFayette בפריס, ותשתלט על ארבע מרפסות שמזניחות את שאר חנות הכלבו – שוב, Prime Estate ובוודאי שנבנה כדי לעשות רושם.

אם במקרה אתה מתגורר בטוקיו, אתה יכול להיכנס לאיסטאן למינון של Apple Watch שלך.

עם המיקומים שנקראו, ברור כי חנויות אלה יציעו את מהדורת Apple View בסך 10,000 דולר במלוא הדרו הזהב, אם כי צפוי שדברים כמו תמיכה בעקבות רכישה יטופלו על ידי חנויות אפל קונבנציונאליות בסביבה.

תצוגת Apple תהיה זמינה להזמנה מראש שתגיע ב -10 באפריל והיא תימכר רשמית כשבועיים לאחר מכן ב -24. אפל כבר אמרה שתצוגת אפל הזהב תהיה זמינה רק בשקעים נבחרים, אם כי היא לא אמרה באופן ספציפי איזה. צפו לחנויות הדגל ברחבי העולם לפחות מלאי כלשהו, ​​לא שזה יהיה חשוב לרוב המכריע מאיתנו עם Apple View Sport ופשוט נקרא Apple View שנקבעו לשני המוכרים המשמעותיים ביותר בשוליים למדי.

איזה תזמין?

יתכן שתרצה לבדוק:

Apple View Price ותאריך השחרור הוכרז

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך בכל העדכניים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *