אנו כרגע בשלב זה חסר אונים בכל הקשור לשחרור ה- Xbox הבא, לפיה שמועות וספקולציות ממוחזרים ללא הרף, ו עם המילה הרשמית הקטנה המשמשת את מיקרוסופט, אנו נאלצים לנסות ולחדר אמת מהרבה השמועות הסותרות.

חלקם חשבו שה- Xbox הבא של ה- Gen תוצג השנה ב- E3, אך החברה ביצעה את השמועות הללו, וקבעה, “אנו יכולים לאשר שלא יהיו דיבורים על חומרת Xbox חדשה ב- E3 או בכל עת בקרוב.”

שלא כמו הרבה מהדורות טכנולוגיות – העוקבות לפחות אחר דפוס גס – ה- Xbox הבא קצת יותר קשה להתקשר אליו. החברה מבוססת רדמונד נמצאת כרגע בשלב מעבר, עם שיפוץ משמעותי בפלטפורמת Windows שלה, ובמקום להיות שדרוג ושיפור דמוי כמו דמוי יחידות.

הקונצנזוס, עד כה, היה שתהיה יחידה ממוקדת מדיה זורמת שתוקחה על עצמה את התפקיד כ”פורטל ההנאה בסלון “עבור גיימרים מזדמנים, ואילו האחר יהיה קונסולה על הסף, עם חומרה מתקדמת כדי לפייס את הארדקור גיימר. לדברי גב ‘נרד, נזקף לזכותו כאחד המקורות האמינים יותר של מידע שהודלף, נראה כי התקיפה של שני הקונסולית עדיין נמצאת בכרטיסים. בלוגים באמצעות Reddit, הוא הצהיר:

“ההבנה שלי היא שנראה מכשיר Xbox בסוף 2013 שעושה משחקים בסגנון ארקייד ואת כל אפליקציות המדיה הנוכחיות והעתידיות עם Kinect (עם מצב קרוב). ו ו זה יהיה פלטפורמה מבוססת זרוע מחיר תחרותית עם Apple TV (אם אתה כבר בעל קינקט). ”

ה- Kinect באמת הזריק קצת גרידה לפלטפורמת ה- Xbox, וכפי שאנחנו יודעים, הגיימר המזדמן הוא יעד מתגמל בשוק בימינו. ההערכה היא שיחידת הארקייד תשאיר את הצרכנים תפוסה בזמן שהמכשיר הפרימיום מוכן.

גב ‘נרד גם חזרה על מה שאנחנו יודעים כבר – פרטים על יורש ה- Xbox 360 הם מעורפלים, תוך הוספת כי בקר Kinect ככל הנראה יקבל שדרוג CAM לאחר השקת הקונסולה הראשית. עם זאת, יורש הקינקט לא צפוי להגיע עד 2015.

(דרך bgr)

אולי תרצה לבדוק:

מה אני מצפה לראות ב- Xbox מהדור הבא

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *