בימינו, נראה שכולם רוצים להכין תמונות וסרטונים מסנוורים ולפרסם אותם בפלטפורמות מדיה חברתית. עכשיו, חשוב על התרחיש הזה. אתה מוריד משהו מאתרי אינטרנט אחרים ורוצה לערוך מחדש ולשתף אותם עם החברים או הפוסט שלך ב- Tiktok, אך מצא שיש לוגו משמעותי ומושך הדבק בו.

האם אתה רוצה להסתיר את סימן המים כדי להימנע מהסיחת דעת ולהעצים את הרגשות? הנה אתה במקום הנכון!

פתרונות רבים של תוכנה ופתרונות מקוונים מאפשרים לך להיפטר מסימן המים בצורה יעילה גבוהה. מחק סימני המים של WorkIntool הוא מסיר סימני מים קל לשימוש.

במאמר זה תלמדו על מפרטי מחק המים של WorkIntool Water, היתרונות והחסרונות, היכולות וכיצד הוא עוזר לכם להסיר סימני מים מסרטונים ותמונות.

מפרט כללי

יסודות מחק סימני מים

מחק Workintool Watermark הוא מסיר סימני מים מקצועי המבוסס על Windows. כאחד המוצרים המובילים במשפחת Workintool-חברת תוכנה מקצועית משרדית, היא ממשיכה בסגנון המסורתי של תכונות תרגול המבוססות על ניסיון חינם לטווח הארוך. לאחר הורדה והתקנה תראה ממשק אינטואיטיבי ללא הרשמה. הטכנולוגיה הבוגרת שלה מאפשרת למשתמשים להסיר סימני מים מסרטונים ותמונות ללא טשטוש תוך מספר שניות. בנוסף, זה עובד גם כתוכנת עריכת וידאו, המסוגלת לגזום וידאו, שינוי גודל וידיאו, עריכת תמונות וסיבוב תמונות.

יכולות

בחלק זה נפרט על התכונות העיקריות של מחק סימני WorkIntool שיכולים לעזור לך. ולהראות כיצד להסיר סימני מים לא רצויים כמו סמלי לוגו, תמונות, בולים וטקסט מתמונות וסרטונים. מוצגות גם תכונות נוספות כמו הוספת סימני מים ותמונות עריכה.

הסר את סימן המים מהתמונה

לאחר התקנת כלי מסיר סימני מים זה, עליך ללחוץ על הסרת סימן מים מהתמונה ולייבא תמונה ליישום זה. ישנם ארבעה מצבי הסר הניתנים להשגה, AI, חלק, קצה ומרקם. לאחר בחירת מצב הסרה, ואז מסגר בחר או צבע את סימני המים. אתה יכול להשתמש בגלגל העכבר כדי להתקרב ולהוצא את התמונה ולכוון את אזור ההרכבה. אפילו תמונה עם סימני מים מרובים ניתן למחוק בפעם אחת. כאשר אתה מרוצה מהתוצאה, לחץ על שמור כדי לייצא את התמונה.

AI: זהו מצב הסרת סימני המים המוגדרים כברירת מחדל, המחושב על ידי טכנולוגיית AI, כדי לתת את האפקט הטבעי ביותר.

חלק: הוא משתמש בפיקסלים קצה כדי להסיר סימני מים מתמונת צבע יחידה בזמן מהיר.

קצה: מצב זה מתאים גם לתמונות עם צבע יחיד. זה יכול לבחור צבעים מהבחירה ולמלא את סימן המים מבפנים לחוץ.

מרקם: בהשוואה לחלק וקצה, מצב המרקם טבעי יותר ומתאים לתמונות בצבע מעורב.

הסר את סימן המים מהווידיאו

להסרת סימני מים בווידיאו, עליך להשתמש בסימן המים הסר מתכונת הווידיאו. ואז העלה סרטון וצור בחירה. משך הזמן בו ברצונך להסיר את סימן המים ניתן להתאמה. לאחר ביצוע הבחירה והתאם את תקופת הזמן, לחץ על שמור כדי לייצא את הסרטון. ובכל זאת, זה מאפשר למשתמשים להיפטר ממספר סימני מים בבת אחת אם יש כמה סימני מים בסרטון.

הוסף סימן מים לצילום/וידאו

בנוסף להסרת סימני מים מתמונות וסרטונים, כלי סימן מים זה מאפשר למשתמשים להוסיף סימני מים לתמונות וסרטונים. ניתן להוסיף סימן מים טקסטים וסימן מים תמונה בבת אחת ללא טרחה. סגנון סימן המים, כמו צבע, גופן, גודל, זווית, אטימות ופריסה, עומדים לרשותכם. אתה יכול לבחור רק כדי להוסיף סימן מים אחד, לאלף אותו לכל התמונה, או להכניס סימני מים שונים לתמונה או לסרטון. ובכל זאת, להוספת סימן מים לסרטונים, ניתן לבחור באיזה חלק תרצו שסימן המים יופיע.

ערוך תמונה

מחק סימני המים של WorkIntool מכסה כמעט את כל מה שאתה צריך. פרט לעיבוד סימני מים, תכונת עריכת התמונות נכנסת גם היא לתמונה. מצא את תכונת עריכת התמונה בממשק הראשי והעלה תמונה. אז אתה יכול להשתמש בכלי עריכת תמונות זה כדי ליצור גרפיקה מדהימה ללא לחץ. התכונות שלה כוללות אך אינן מוגבלות להלן.

חתוך תמונה לכל גודל.

שינוי גודל תמונה על פי דרישות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.

הוסף לתמונה פילטרים, מסגרות, שכבות -על, מדבקות וטקסט.

צייר תמונה.

טשטש תמונה.

התאם צבעי תמונה, חשיפה, רוויה וכו ‘.

פסק דין סופי

לאחר בדיקת מסיר סימני מים זה, עלינו לומר שמחק סימני המים של WorkIntool שווה לנסות. הממשק האינטואיטיבי שלו, התכונות האפקטיביות, מהירות הריצה המהירה ותמחור בחינם זוכים לפופולריות רבה בקרב המשתמשים. אם אתה משתמש ב- Windows, אל תחמיץ את הכלי המעשי הזה.

יתכן שתרצה לבדוק:

Jailbreak iOS 15.6 בעדכון סטטוס אייפון ואייפד

הורד: iOS 15.6 קישורי IPSW סופיים קבצי OTA ו- iPados 15.6 בחוץ עכשיו

iOS 16 Beta תואם ותומך באייפוןnull

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *