אלה שבבעלותך עותק רשמי של Windows 7 מ- MSDN או Technet עשויים להתמודד עם תרחיש בו רצית להתקין מהדורה אחרת של Windows, רק כדי לגלות זאת תצטרך להוריד קובץ ISO נפרד רק כדי להתקין את המהדורה הרצויה שלך. ל- Windows Vista היה מתקין קובץ ISO אחד עבור כל המהדורה השונה של Windows. אך עם Windows 7, מיקרוסופט שינתה טכניקה זו והחלה להשתמש בקבצי ISO נפרדים עבור כל מהדורה (Starter, Home Premium, Professional ו- Ultimate) של Windows. זה יוצר זן מיותר על רוחב הפס בעת הורדה, מבזבז מרחב בעת ארכיון ופזום זמן באופן כללי.

כעת החדשות הטובות עבורך הן שיש כמה כלים מועילים שם שיכולים לעזור לך להמיר את קובץ ה- ISO של Windows 7 הקיים שלך למהדורה הנדרשת. מתג Edition של Windows 7 ISO מחזיר את הנוחות של התקנה דמויי Vista עבור משתמשי Windows 7. כל מה שאתה צריך זה תמונת דיסק של Windows 7 ISO, וכלי השירות של דיסק ISO של Windows 7 יעשו את השאר בשבילך. שני הכלים תחת פוקוס נקראים מתג Windows 7 ISO מהדורת Image ו- EI.cfg הסרת הסרת.

בניגוד ל- Windows Vista, Windows 7 כבר לא “דיסק אחד למדיניות של כולם”, המציג אתגרים לאנשים שמורידים מהדורות מרובות מהמנויים שלהם MSDN או Technet, ולאנשים שרוצים לגבות ולארכיון של ISOs, כי במקום זאת רק שתי תמונות דיסק-אחת אחת כל אחת עבור 32 סיביות ו -64 סיביות-יש כיום שמונה תמונות שונות.

Windows 7 ISO מהדורת תמונה

Switcher Edition של Windows 7 ISO ממיר תמונת דיסק רשמית של Windows 7 ISO של מהדורה אחת לתמונת דיסק רשמית של Windows 7 ISO של מהדורה אחרת. הדבר המגניב בכלי זה הוא שקובץ תמונת ISO שהתקבל דומה לקובץ התמונה הרשמי של ISO בו מיקרוסופט משתמשת עבור מנויי Technet ו- MSDN שלו. חשיש SHA-1 תואם גם את החשיפות הרשמיות של SHA-1.

אם אתה הבעלים של מהדורת Premium של Windows 7 Home ורוצה להמיר אותה ל- Windows 7 ביותר כדי להנאה מכל הרשאות, כלי זה יוצא כאופציה אידיאלית ומבטל את הצורך לקבל קבצי ISO נפרדים למהדורה הרצויה.

שירות הסרת EI.CFG

כלי זה אפילו הרבה יותר שימושי. זה ממיר את קובץ ה- ISO הקיים שלך לקובץ מתקין אוניברסלי. עם המתקין האוניברסלי המתקבל, אתה מקבל את החופש לבחור באיזו גרסה ברצונך להתקין במהלך הגדרת Windows 7, ומבטל את הצורך לשמור קבצים נפרדים למהדורת Windows 7 נפרדת.

כלי ההסרה של ei.cfg מסיר את ה- ei.cfg מכל תמונת דיסק ISO של Windows 7, שממירה את התמונה לדיסק אוניברסלי. כלי זה מבטל את הצורך בפירוק ובנייה מחדש של ה- ISO. זה עושה זאת על ידי החלפת ביט המחיקה בטבלת הקבצים של UDF. כלי עזר יוצא דופן זה מהיר להפליא מכיוון שלוקח רק שבריר שנייה כדי להסיר את קובץ ה- ei.cfg.

נקודת פלוס נוספת של כלי עזר מועיל זה היא שתמיד תוכלו להפוך/לשחזר את הקובץ האוניברסלי שלכם למהדורה המקורית.

הוראות:

שלב 1: הפעל binpatch.exe שלב 2: בחר את התיקון למהדורת היעד שאתה רוצה. שלב 3: בחר את תמונת הדיסק של ISO ממנה ברצונך להמיר. שלב 4: לאחר התיקון, עליך לאמת את ה- SHA-1 של הקובץ הסופי ולהשוות את זה עם החשיש הרשמי של מיקרוסופט כדי לוודא שהתיקון הושלם בהצלחה.

הורד את Windows 7 ISO מהדורת תמונה מתג הורד EI.cfg הסרת שירות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *