שתצטרך לחיות מתחת לסלע כדי שלא להיות מודעת לכך שאפל הכריזה לאחרונה על חומרה חדשה, ועם אייפון חדש, אייפד חדש ואביזרים מעודכנים היה בקל, קל לשכוח כי תוכנה חדשה ניתנה גם היא לאור הירוק. בעוד ש- iOS 9.3 יקבל הרבה מהעניין, אפל פרסמה גם עדכון חדש של iTunes שהוא די חשוב, במיוחד אם אתה רוצה להשיג iPhone SE או IPAD Pro בגודל 9.7 אינץ ‘בשבוע הבא.

לצד מערכת ההפעלה X 10.11.4, אפל פרסמה גם את iTunes 12.3.3, שניתן להוריד כעדכון חינם הן עבור Windows והן ל- Mac. כשאתה מוריד אותו, תקבל תמיכה הן ב- iPhone SE החדש שהוכרז והן ב- iPad Pro באותה מידה בגין 9.7 אינץ ‘, ששניהם עולים להזמנה מראש ביום חמישי הקרוב עם שחרורים המתוכננים לשבוע הבא.

בעוד שההערות האחרונות מהוות את ראש ה- iTunes של אפל אדי קיו גורמות לכולנו מצפה ל- iTunes מעוצב מחדש בשלב מסוים בעתיד, זה מצער שעדכון הספציפי הזה של גרסה 12.3.3 הוא לא זה שיביא את זה להמונים.

אמנם אין לנו ספק כי אפל בודקת את התוכנה באופן פנימי, אך iTunes אינה סוג האפליקציה שתיהנה מהשחרור שנעשה שאינו מוכן במאה אחוז – אחרי הכל, גם אפל וגם iTunes היו כמה בעיות באיכות התוכנה במהלך השנים וכאשר קיימת אפשרות לנקוט את אוסף המוזיקה של מישהו, הדברים האלה צריכים להיות צודקים.

הנה החלפה הרשמית:

עדכון זה מוסיף תמיכה לסנכרון iTunes עם iPhone SE ו- iPad Pro.

בין אם עדכון זה מוסיף משהו הרבה יותר מאשר תמיכה בחומרה שלא פורסמה ובין אם לא, אנו מציעים לקבל את העדכון בבוא העת – זה אף פעם לא (ובכן, כמעט ולא) כואב להיות מעודכן.

אם אתה משתמש ב- Mac, אתה יכול לקבל את העדכון הנוכחי מחנות Mac App. משתמשי Windows יכולים לפנות אל השירות לעדכון תוכנת Apple ולקבל את העדכון משם.

יתכן שתרצה לבדוק:

הורד OS X EL CAPITAN 10.11.4 גרסה סופית עבור Mac

הורד את הגרסה הסופית של iOS 9.3 לאייפון ואייפד [קישורים ישירים]

iOS 9.3 / 9.2.1 / 9.2 / 9.1 עדכון סטטוס Jailbreak

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *