זה היה עכשיו כמה ימים מכיוון שגוגל הוציאה את התצוגה המקדימה הראשונה של המפתח של אנדרואיד P, ממשיך דרכו של אנדרואיד אוראו. אנדרואיד P זמין רק לתצוגה מקדימה בשני הדורות של מכשירי פיקסל של גוגל. במהלך הימים האחרונים ראינו חלק מהטוב לאנדרואיד P שדלף למכשירי אנדרואיד אחרים שאינם פיקסלים. אלה כוללים את טפטים המלאי, רינגטונים מלאי ועורך המסך החדש בשם Markup. מלבד אלה, יש כעת גם אפליקציה שמחקה ומביאה את מחוון עוצמת הקול של אנדרואיד P עבור מכשירי אנדרואיד אחרים. עכשיו יש לנו גם את משגר ה- Pixel של אנדרואיד P עבורך.

אנדרואיד P הביא שינויים רבים, ודיברנו על אלה החזותיים בעבר. אחד השינויים הללו היה עם המזח במשגר הפיקסלים. אין הרבה הבדל בין היבול הנוכחי של משגר פיקסל בונה שם בחוץ וזה בתצוגה המקדימה של מפתח אנדרואיד P. נראה כי השינוי היחיד נמצא במזח שיש לו עכשיו רקע לבן שקוף, כפי שהיה בפיקסל הגוגל המקורי. הפעם למרות שפינות המזח מעט מעוגלות. בין אם תרצו או לא, יהיה תלוי בשאלה אם אתם חובבי הקיבוע החדש של גוגל עם פינות ומעגלים מעוגלים. ללא קשר להעדפתך, אם כי לפחות חלק מהשינויים העגולים שהוצגו ב- DP1 יגיעו לשחרור הסופי.

כדי להביא את משגר הפיקסלים מ- Android P שעובד על המכשיר שלך, הדרישות היחידות הן שהמכשיר שלך צריך להריץ את Android 6.0 Marshmallow ומעלה וצריך היה להפעיל מקורות לא ידועים. כמו כן, תידרש להסיר התקנה של כל גרסאות קודמות של משגר פיקסל במכשיר שלך, כולל גרסאות שהשתנו כמו כסאות דשא. מלבד הקינקים המעטים הללו המתקינים את משגר הפיקסלים המעודכן הוא קל כמו התקנת כל APK אחר. ובכל זאת, אם מעולם לא עשית זאת לפני כן, תוכל להשתמש בעזרה מסוימת. אתה יכול למצוא את זה הכי טוב למטה.

הורד

משגר פיקסל אנדרואיד P עבור כל אנדרואיד: Nexuslauncher-Android-P.APK

אפשר מקורות לא ידועים

אם זו הפעם הראשונה שתתקין APK, תצטרך לאפשר הגדרה זו ברכישה להתקנת אפליקציה, ולא מחנות Google Play. לשם כך, עבור אל הגדרות> בטיחות ואבטחה וסמן את התיבה שליד מקורות לא ידועים. במכשירים בעלי עור כבד כמו MIUI, הנתיב עשוי להיות מעט שונה, כפי שמוצג להלן. באופן דומה, יתכן שזה יופעל מעט עבור EMUI של Huawei או לחוויה של סמסונג של סמסונג. מכשירים המפעילים אנדרואיד 8.0 Oreo ומעלה יצטרכו להעניק הסכמה לאפליקציה האישית בה הם משתמשים כדי להתקין APK. אנו נראה כיצד לעשות זאת במהלך תהליך ההתקנה.

התקן את Android P Pixel Agmaner APK

הורד את Android P Pixel Launcher APK במכשיר שלך.

הקש על ההודעת ההורדה המלאה כדי להפעיל את מתקין החבילה.

אם המכשיר שלך פועל ב- Android 8.0 Oreo ומעלה, כעת תידרש לאפשר לאפליקציית הדפדפן שלך את ההסכמה להתקין APKs. לחלופין, תוכלו להפעיל את סייר הקבצים שלכם ולנווט לתיקיית ההורדות ואז הקש על ה- APK שהורד. במקרה כזה, תידרש להעניק את ההסכמה לחוקר הקבצים שלך.

הקש על התקנה במסך מתקין החבילה ואז הקש על ביצוע לאחר סיום ההתקנה.

במכשירים רבים אתה יכול פשוט להקיש על כפתור הבית כדי לבחור את משגר הפיקסלים. אתה יכול אפילו להגדיר את זה כברירת המחדל שלך. ב- MIUI או EMUI ובמכשירים מסוימים אחרים, משגר ה- OEM עשוי להיות מוגדר כמשגר ברירת המחדל במקום זאת. כדי להגדיר את משגר ברירת המחדל תצטרך לעבור להגדרות> אפליקציות והודעות> אפליקציות ברירת מחדל> משגר. זה הדרך עבור Emui 8.0. שוב, השביל יכול להיות מעט שונה על מיוי. אבל לא צריך להיות קשה מדי למצוא את הגדרת אפליקציות ברירת המחדל.

תיהנו משגר הפיקסלים החדש שלכם

משגר Pixel של אנדרואיד P Pixel, כפי שנדון בהתחלה, אינו שונה במיוחד ממשגר הפיקסלים הקיים כיום בכל מקום במונע המזח הלבן השקוף בחלקו. אתה גם מאבד את חלונית Google Now אגב. יציאה זו הובאה אליך על ידי המפתח Quinny899, אז וודא שאתה בודק את קישור המקור למטה כדי להציג את התמיכה שלך. אתה יכול גם להגיש כל באגים או בקשות תכונה אם ברצונך.

קרא הבא
להאיץ התקני אנדרואיד באמצעות SWAP [חלק 1]

מָקוֹר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *